Dammm niet terug zwaaien

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danny_R6

Die hard MF'er
5 jun 2008
876
0
Naaldwijk
Misschien niet zo'n boeiend topic, maar moet het wel even kwijt.
Waar ik echt niet tegen kan, is als je een mede motorrijden tegemoet komt en je steekt ff een vingertje op en de mede motorrijder die tegemoet kom die doet alsof ze neus bloed en geeft geen kick. :/

Dan ten eerste voel ik me voor lul staan voor bijvoorbeeld automobilisten die achter me zitten, zo van... haha steekt hij ze vinger/hand op en die andere doet niks _O-
Of echt ook het gevoel van.. pffff loser, voel je je eigen te goed ofzo! |(

Het komt me dan vooral voor mij motorrijders met een tourmotor of harley achtige cruisers.
Heb me voorgenomen om naar die nep hells angels (harley figuren) geen vingertje meer op te steken. Wat een arrogante lui zijn dat zeg!
En ja.. ik scheer ze over 1 kwam, want ja.. ze zijn ALLEMAAL zo! (diegene die ik bentegen gekomen).

Is dit nou echt per motor categorie naar wie ze een hand opsteken of is er iets anders wat er rust op de motorrijders met bepaalde categorieën motoren?
Onder categorieën doel ik op, harley, tour, racer, etc...

Oke oke.. het is algemeen bekend dat motorrijders met een sport/supersport motor, een harley helemaal niks vinden en diegene met een harley de buikschuivers geen motorrijders vinden. Maar waarom is die respect dan ook direct weg!?
Ik snap dat niet echt :N
 
Laatst bewerkt:
als je reacties wil van helsangels en aanverwanten moet je eens proberen een andere vinger op te steken naar ze... wedden dat dat werkt! :+
 
Onderschrift:
Je hoort me wel maar je ziet me niet! :P

_O-
 
Laatst bewerkt:
Je post zit vol met vooroordelen.
Wellicht zit diegene net te bellen, zn navigatie te fixen, te dagdromen, te genieten van de omgeving, of bezig met een bocht.

Plus... Als je bijv op een dijk naar iedereen gaat zwaaien dan rijd je bijna zonder handen aan het stuur, dus soms is het gewoon kansloos...

Maargoed, hoop dat je de frustratie van je af hebt geschreven :W

Nee want dat zie je gemakkelijk aan die persoon...
Oke je hebt gelijk,, dagdromen zou kunnen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan