dank je gids :)

foto bijvoegen :Y (attachment)


Ja ik drukte iets te snel op post :+

Zeg zijn jullie er ineens achter dat ik een vrouw ben ofzo?? }) Hmmm ik snap het al... al dit gedoe met die computertruuks zijn natuurlijk overduidelijk vrouwenonwetendheid :9

Of heeft Gids zitten kleppen ?? _O-
 
Moeilijk he ;)

Maar goed: Welkom!

Enne, vertel nou eens wat meer over jezelf?

Pff ja twas wel ff moeilijk ja :) Maar goed... ben idd een vrouw(tje) met nu nog een Honda Shadow (oudje)... mijn droom zou een Africa Twin zijn maar heb nog geen manier gevonden om die te "houden" qua mijn lengte en fysiek onvermogen ;) en de grootte van die bike zonder em zeer lelijk te verlagen en dat soort gedoe.. Tot nu toe moet het dus nog bij dromen blijven....
 
Pff ja twas wel ff moeilijk ja :) Maar goed... ben idd een vrouw(tje) met nu nog een Honda Shadow (oudje)... mijn droom zou een Africa Twin zijn maar heb nog geen manier gevonden om die te "houden" qua mijn lengte en fysiek onvermogen ;) en de grootte van die bike zonder em zeer lelijk te verlagen en dat soort gedoe.. Tot nu toe moet het dus nog bij dromen blijven....
Of af en toe bij je favoriete motorrijder achterop O-)
Als je tenminste je helm weer voor elkaar hebt! :X
 
Ja overduidelijk dus.... maar goed.. hier is dan eindelijk mijn mooi gelijkende avatar... :D Enne... wie ging em nou aanpassen? ;)
Was maar een geintje hoor, dat er over je 'gelult' zou zijn :Y
Ik heb er iig niets van meegekregen :N
En ik ken DeGids geeneens :N

Op je andere vraag:
Post van Sloopkogel in topic 'dank je gids :) '

Baaiduweej: er staat geen 'huisje' meer bij je naam :?
Heb je je website weggehaald dus :Y
 
Was maar een geintje hoor, dat er over je 'gelult' zou zijn :Y
Ik heb er iig niets van meegekregen :N
En ik ken DeGids geeneens :N

Op je andere vraag:
Post van Sloopkogel in topic 'dank je gids :) '

Baaiduweej: er staat geen 'huisje' meer bij je naam :?
Heb je je website weggehaald dus :Y


Ehm... ik wist niet dat ik die in eerste instantie er wel bij had gezet dan??? *panicing* langzaam en kalm he... met die computerdingen!!! Anders hou ik het niet bij!!! :D
 
Ehm... ik wist niet dat ik die in eerste instantie er wel bij had gezet dan??? *panicing* langzaam en kalm he... met die computerdingen!!! Anders hou ik het niet bij!!! :D
Sorry, ben met iemand anders in de war |( |(
 
Sorry, ben met iemand anders in de war |( |(

ook wat :S moet je nu bijkletsen met iemand waar je van dacht dat je het de hele tijd al tegen had :D:D lekker dan ..

Is nie erg hoor... ik vond het wel gezellie ;)
 
Hee, heb jij een site dan :?

Vertel ;)

Staat nog niets op, vandaar dat ie er nog niet bijstaat... en ALS ik het al zou doen dan zou het reclame zijn want het gaat niet over motors dus damagsowiesow nie :)
 
Staat nog niets op, vandaar dat ie er nog niet bijstaat... en ALS ik het al zou doen dan zou het reclame zijn want het gaat niet over motors dus damagsowiesow nie :)
Zolang je er niet in elk topic te koop mee loopt(lees: post) is er niets aan de hand :N
Je kan de link gewoon bij je profiel neerzetten als homepage of ondertitel :Y
 
Weer wat geleerd :) Mooi zo.. als de site af is (is in de maak) zal ik em ff erbij zetten :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan