• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Das niet duur! Koopjes topic.

• Onderwerp starter Onderwerp starter rvh
  • Startdatum Startdatum
Hoogste bod is al 170 euro, straks mag die link niet meer in dit 'koopjes topic' :P
Maar ideaal om te gebruiken als leerproject idd

Hoogste bod is al 170 euro, straks mag die link niet meer in dit 'koopjes topic' :P
Maar ideaal om te gebruiken als leerproject idd

Bieden boeit echt helemaal niks op MP, ik heb vaak zat gehad dat mensen bieden, je 10 minuten later stuurt dat ze het mogen hebben voor die prijs en dan nooit meer iets van zich laten horen...

Bieden boeit echt helemaal niks op MP, ik heb vaak zat gehad dat mensen bieden, je 10 minuten later stuurt dat ze het mogen hebben voor die prijs en dan nooit meer iets van zich laten horen...

:^

Gewoon bellen of mailen is het snelst... En het goedkoopst... ;)

[fluistermodus aan]Durf het bijna niet te zeggen op m-f, maar: Laatst op die manier nog een setje lichtmetalen velgen voor het koekblik op de kop getikt... *D [/fluistermodus uit]

Laatst bewerkt:

:^

Ik heb hier kasten vol staan met spullen voor mensen 'die er zo aan komen'... :')
En als je een serieus bod doet, komt er altijd net eentje boven; de vriend/buurman/echtgenoot van de aanbieder.

Tja, ik snap bieders op marktplaats sowieso niet. Juist door openlijk te bieden, kweek je concurrentie. Beter is het om te mailen met je bod om slapende honden niet wakker te maken.

bieden doe ik zowieso niet.
als er GEEN telefoonnr bijstaat reageer ik niet eens.
ik bel en ga gelijk in onderhandeling of zeg gelijk het gevraagde te willen betalen..
9 van de 10 keer kan ik het spul gelijk komen halen..

Terug
Bovenaan Onderaan