DB-killer Bos uitlaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

ex-motorloos

MF veteraan
28 aug 2013
2.624
1.260
Deventer
Soms kom je in de schuur dingen tegen, waarvan je het bestaan al lang vergeten was.

In dit geval en DB-killer voor een Bos-uitlaat.

Ik vraag er 12,50 euro voor, exclusief eventuele verzendkosten.
 

Bijlagen

  • 20200919_203140.jpg
    20200919_203140.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 6
  • 20200919_203155.jpg
    20200919_203155.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 7
  • 20200919_203133.jpg
    20200919_203133.jpg
    1 MB · Weergaven: 6
  • 20200919_203125.jpg
    20200919_203125.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 7
Ik was ook in '' onderhandeling '' met zo'n pipo die wil gaan onderhandelen over de verzendkosten.

Alsof ik ga betalen om het product wat ik al voor een goede prijs aanbied, bij jou te krijgen.

Kansloos.
 
Ik was ook in '' onderhandeling '' met zo'n pipo die wil gaan onderhandelen over de verzendkosten.

Alsof ik ga betalen om het product wat ik al voor een goede prijs aanbied, bij jou te krijgen.

Kansloos.
12,50 plus 7,50 verzenden is toch 20,00 eurie? Kost verzenden meer??? dan betaal ik dat
 
@ex-motorloos als @Mr. R. 'm niet wil heb ik wel interesse. Ik kom op 20 eurie in de verzending
@Rob RD : je bent volgens mij de eerste van de gegadigden die mijn vraagprijs voor de db-killer incl. verzendkosten bied. Wat mij betreft is dan ook de db-killer aan jou verkocht.
Als dat verder geen probleem of irritatie bij de andere gegadigden oplevert.

Zullen we de verdere afhandeling via PB doen?
 
Ik was ook in '' onderhandeling '' met zo'n pipo die wil gaan onderhandelen over de verzendkosten.

Alsof ik ga betalen om het product wat ik al voor een goede prijs aanbied, bij jou te krijgen.

Kansloos.
Als je de voorgeschiedenis niet weet moet je je mond houden.... Maar even andersom je spreekt een bedrag af voor het onderdeel en een bedrag aan verzendkosten, en de verzendkosten zijn achteraf lager wat dan???
 
Als je de voorgeschiedenis niet weet moet je je mond houden.... Maar even andersom je spreekt een bedrag af voor het onderdeel en een bedrag aan verzendkosten, en de verzendkosten zijn achteraf lager wat dan???

Ten eerste ik moet helemaal niks, helemaal niet voor jou droeftoeter.

Ten tweede heeft dat te maken met goed kijken wat je verkoopt en hoe duur dat dan zal zijn mbt verzenden.

Is 't goedkoper heb je mazzel, is 't duurder heb je pech.

Maar als je het van te voren goed bekijkt zal dit niet aan de orde zijn.

Of verkoop jij iets voor 20 euro incl verzenden en als blijkt dat je je voorwerk niet goed gedaan hebt en het komt 5 euro duurder uit, dan is het artikel ineens 25 euro voor de koper?
 
Als je de voorgeschiedenis niet weet moet je je mond houden.... Maar even andersom je spreekt een bedrag af voor het onderdeel en een bedrag aan verzendkosten, en de verzendkosten zijn achteraf lager wat dan???
ja en nou heb ik 'm hahahaha

1601288593823.png
 
Ten eerste ik moet helemaal niks, helemaal niet voor jou droeftoeter.

Ten tweede heeft dat te maken met goed kijken wat je verkoopt en hoe duur dat dan zal zijn mbt verzenden.

Is 't goedkoper heb je mazzel, is 't duurder heb je pech.

Maar als je het van te voren goed bekijkt zal dit niet aan de orde zijn.

Of verkoop jij iets voor 20 euro incl verzenden en als blijkt dat je je voorwerk niet goed gedaan hebt en het komt 5 euro duurder uit, dan is het artikel ineens 25 euro voor de koper?
Hahahaha wie is de droeftoeter.... Je begrijpt het nog steeds niet.

Fijne dag nog!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan