Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ga komend weekend een weekje naar Engeland op de motor, maar nu vroeg ik me ineens af hoe dat zit aldaar moet je een DB killer hebben of niet? ik heb deze nl niet en straks mag ik daar ineens niet rijden? wie o wie weet hoe het zit?
Aangezien uitlaten een E keurmerk hebben zal het hier wel om Europese regelgeving gaan. Kortom als je uitlaat ilegaal is in NL is die dat ook in Engeland.
Maar ik heb niet de indruk dat er erg op gecontroleert wordt hier. Als ik hoor wat hier rondrijdt zijn er wel meer die niet binnen de wettelijke geluidsnormen vallen. Heb zelf heteerste jaar ook met een behoorlijk herriepijp rondgereden en nog nooit problemen mee gehad. Duitse verhalen zou ik niet bang voor zijn hier.
Ik ben er heen gereden met een uitlaat zonder E-keur en zonder demper, heb daar een aantal dagen rondgereden en ben zelfs bekeurd door een agent voor foutparkeren (motoren mogen daar niet op de stoep staan). Heb nergens last gehad van het feit dat mijn uitlaat herrie maakte. Bij de douane deden ze ook niet moeilijk.
Bekeuring is overigens ingetrokken toen ik liet zien dat ik uit NL kwam en vertelde dat ik me niet bewust was van het feit dat je niet mag parkeren op de stoep, wat in NL wel toegestaan is. Had hij begrip voor en verscheurde de bon direct