• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

DB-killer los in de pijp

• Onderwerp starter Onderwerp starter ^DMP
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

^DMP

MF'er
Lid geworden
11 nov 2022
Waarderingsscore
26
Aanstaande vrijdag ga ik een halve dag naar het circuit voor een cursus. Op het circuit is een DB-killer verplicht. Nu krijg ik mijn DB-killer er wel in maar ik krijg dat schroefje niet vast. Kan het kwaad om een halve dag zo te rijden? DB-killer zit redelijk strak in de pijp.

Aanstaande vrijdag ga ik een halve dag naar het circuit voor een cursus. Op het circuit is een DB-killer verplicht. Nu krijg ik mijn DB-killer er wel in maar ik krijg dat schroefje niet vast. Kan het kwaad om een halve dag zo te rijden? DB-killer zit redelijk strak in de pijp.
Achter je rijdt een andere motorrijder op de top van zijn kunnen zo hard mogelijk. En die krijgt een dB-killer met kracht voor zijn harses.
Ehm…. even denken.

Als je niet aangeklaagd wil worden voor poging tot doodslag zou ik het niet doen.

Waarom/op wat voor manier krijg je het schroefje niet vast?
Ik kom niet bij de plek waar de schroef hoort.
Achter je rijdt een andere motorrijder op de top van zijn kunnen zo hard mogelijk. En die krijgt een dB-killer met kracht voor zijn harses.
Ehm…. even denken.
Het is een les soepel over het circuit komen. Dus zal niet op de top zijn. Ik heb er over nagedacht. Ik ben niet zo technisch onderlegd. Dus als je blieft je bijdehante opmerkingen voor je. Dankjewel.

IMG_1307.jpeg

Op mijn pijp zit wel een gat waar de schroevendraaier doorheen kan. Alleen is hij volgens mij niet uitgelijnd op de plek waar de schroef moet.

Misschien moeten sommige mensen maar helemaal niet reageren 😉
Misschien moeten mensen geen domme vragen stellen :Y .

Bij een maatje van me brak tijdens een toerrit de demper los van de collector; hij schoof de demper terug over de collector, en reed langzaam weg. Na ongeveer 100 meter werd z’n uitlaat gelanceerd; er reed gelukkig niemand achter hem :/.

Misschien moeten mensen geen domme vragen stellen :Y .

Bij een maatje van me brak tijdens een toerrit de demper los van de collector; hij schoof de demper terug over de collector, en reed langzaam weg. Na ongeveer 100 meter werd z’n uitlaat gelanceerd; er reed gelukkig niemand achter hem :/.
Misschien mensen geen domme antwoorden geven.

Dus die maat moet volgens jou ook maar niet motorrijden??

Misschien moeten sommige mensen maar helemaal niet reageren 😉
Weet je wel hoe raar je nu reageerd.
Jij stelt hier een nogal vreemde vraag over een db killer die jij niet vast kan zetten om vage redenen met een schroef.
En dan denk je dat die db killer met volgas op het circuit vast blijft zitten.
Daarin laat je zien totaal niet te kunnen nadenken hierover.
Zou jij voor me rijden en jouw db killer schiet eruit en ik krijg hem voor me motor of tegen me aan dan heb jij een vet probleem als de race voor bij is.
gixxer -san heeft hierin gelijk.
Jij wilt popie jopie op circut rijden maar enige verstand heb je verder niet van.
En ik denk dat dit ook niet mag van circuit organisatie daar en je terstond gediskwalificeerd word en niet eens mag rijden.
Succes met schroefje vastdraaien.

Weet je wel hoe raar je nu reageerd.
Jij stelt hier een nogal vreemde vraag over een db killer die jij niet vast kan zetten om vage redenenen met een schroef.
En dan denk je dat die db killer met volgas op het circuit vast blijft zitten.
Daarin laat je zien totaal niet te kunnen nadenken hierover.
Zou jij voor me rijden en jouw db killer schiet eruit en ik krijg hem voor me motor of tegen me aan dan heb jij een vet probleem als de race voor bij is.
gixxer -san heeft hierin gelijk.
Jij wilt popiemjopie op circut rijden maar enige verstand heb je verder niet van.
Ik vind dat die DB-killer super strak er inzit. Ik heb geen idee hoeveel druk uit mijn pijp komt. Plus de schroef om je DB-killer vast te zetten is zo klein en kort. Dat ik het idee heb dat die er zo uit tilt. Dus dacht dat die niet zo belangrijk was. Voor de zekerheid heb ik het hier gevraagd. Lijk mij toch beter dan zonder te checken zo het circuit op te gaan. Dat het voor jou logisch is betekent niet dat het voor iedereen logisch is. Dus hou gewoon beter je mond als je niets zinnigs hebt je melden.

Geen idee wat jij bedoelt met popiemjopie maar nee heb er geen verstand van dat heb ik boven al vermeld. Ik wil gewoon een keer op een circuit rijden. Voor de lol en dat was het dan ook.

Ik vind dat die DB-killer super strak er inzit. Ik heb geen idee hoeveel druk uit mijn pijp komt. Plus de schroef om je DB-killer vast te zetten is zo klein en kort. Dat ik het idee heb dat die er zo uit tilt. Dus dacht dat die niet zo belangrijk was. Voor de zekerheid heb ik het hier gevraagd. Lijk mij toch beter dan zonder te checken zo het circuit op te gaan. Dat het voor jou logisch is betekent niet dat het voor iedereen logisch is. Dus hou gewoon beter je mond als je niets zinnigs hebt je melden.

Geen idee wat jij bedoelt met popiemjopie maar nee heb er geen verstand van dat heb ik boven al vermeld. Ik wil gewoon een keer op een circuit rijden. Voor de lol en dat was het dan ook.
Ga lekker je mond spoelen joh met je overtrokken reacties .
Bekijk het lekker met je db killer.
Ajuus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan