DB-Killer(s) voor Laser Duo-Tech

R&zo

MF veteraan
5 sep 2006
4.255
15
Aartswoud
Voor mijn (oude) Laser Duo-Tech ben ik op zoek naar een DB-Killer of beide Killers (de 'sports'-versie heb ik gevonden)...Nu heb/had ik er al eentje gevonden, maar deze is te groot -O-

Na een mail wisseling met Laser/Jama heb ik begrepen dat er een 'oude' en een 'nieuwe' Duo-Tech zijn, ik zoek een DB-Killer voor de oude.

Mijn demper:
Laser%20DuoTech%20%283%29.JPG


Laser%20DuoTech%20%286%29.jpg



Het verschil tussen nieuw & oud:
full



En de DB-Killer voor de nieuwe, welke dus niet goed (te breed) is:
Laser%20DB-Killer.JPG


Laser%20DB-Killer%20%282%29.JPG


Laser%20DB-Killer%20%284%29.JPG


Wie heeft er één voor me.
la777024-.jpg


Het liefst de 'Street Legal', maar de 'Sports' is ook goed (de 'sports'-versie heb ik gevonden) :Y
 
Laatst bewerkt:
hallo,
ik heb nog een nwe. killer liggen die een buitenmaat/inbouwmaat heeft van 51.4 mm.
mss heb je hier wat aan?
vrgr
 
hallo,
ik heb nog een nwe. killer liggen die een buitenmaat/inbouwmaat heeft van 51.4 mm.
mss heb je hier wat aan?
vrgr
ThnX voor je reactie, ik heb nu een 'sports' killer gevonden, 's ff kijken hoe dit dempt en of dat voldoende is om naar het buitenland (Duitsland) te gaan :P

Nogmaals, bedankt :Y
 
Zet 'm vast met een popnagel. Dan lijkt het wat legaler. Er zijn filmpjes in omloop waarop te zien is dat de "Rennleitung" alleen vluchtig naar de uitlaat kijkt. Een verwijderde dB-killer is dan te constateren aan de hand van een nogal "kale" opening waarin ook nog eens een gaatje zit, waarin ooit de popnagel zat. Wellicht kun je ze zo om de tuin leiden.

Groet,
Ronald
 
voor vragen over alles wat met uitlaten te maken heeft moet je bij lucky ducy zijn, is iemand van het forum :)
al vele topics konden op slot nadat ze bij hem om info hadden gevraagd, je bent namelijk niet meer de eerste die om DB killerts vraagt ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan