• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Db killer uit zxr 400 halen ?

Mascotte

MF veteraan
Lid geworden
13 jun 2009
Waarderingsscore
1
Facebook
Toon
Na gezocht te hebben kom ik er nog steeds niet achter.
Heb de originele uitlaat onder mn zxr 400 '93.
Zit daar een db killer in en zo ja, hoe krijg ik die eruit ?
Wil een lekker zwaar geluid hebben uit die pijp, dus gooi ik m'n vraag hier even neer :)

Na gezocht te hebben kom ik er nog steeds niet achter.
Heb de originele uitlaat onder mn zxr 400 '93.
Zit daar een db killer in en zo ja, hoe krijg ik die eruit ?
Wil een lekker zwaar geluid hebben uit die pijp, dus gooi ik m'n vraag hier even neer :)
nee volgens mij niet, de std demper ziet er idd langs achter dik uit met een dun pijpje wat dieper weggewerkt.
dit is geen losse killer, dus ik zou zoeken naar een andere uitlaat :)

Da's nou jammer :P
Met de tijd maar eens zien wat er allemaal te koop is voor een zacht prijsje.

Heb nu alleen een ander probleem, moto start niet meer....
Zit alarm op van datatool, starte em vanmorgen om em uit de stalling te rijden ( wilde even onder de kappen kijken )
Daarna wil ik em starten en hij doet niks meer...

Misschien dat je de demper open kan halen en een geddelte van het binnenwerk eruit haalt en weer dichtmaken uiteraard.(Hang van de soort demper af)Heb ik vaker gedaan.
Dat niet willen starten,geen idee! O-)

De accu was leeg.
Gelukkig heeft een meneer me even geholpen met aanduwen *D
Denk dat binnenkort dat alarm kastje er eens uit ga trappen, wordt er helemaal gestoord van.

Misschien dat je de demper open kan halen en een geddelte van het binnenwerk eruit haalt en weer dichtmaken uiteraard.(Hang van de soort demper af)Heb ik vaker gedaan.
Dat niet willen starten,geen idee! O-)

Ik heb de originele uitlaat erop zitten, zo'n zwart beklede zegmaar.
Heb je ergens een topic oid waar het in uitgelegd wordt hoe dat allemaal werkt ?
Tis mn eerste bike namelijk, dus veel kennis ervan heb ik nog niet :P
[Dode link verwijderd]

Wat heb je te verliezen,de flex erin(of boormachine).Juist mooi dat die gepopnagelt is.Kun je hem ook weer dicht poppen(met gasdichte popnagels)
Lukt het niet dan kun je altijd nog een ander potje erop gooien. ;)
Heb geen howtodo nee. :N

Heb rond zitten kijken voor een dempertje, maar ken eigenlijk niks vinden wat voor een zxr 400 gemaakt wordt.
Of moet ik eentje zien te vinden met een bepaalde diameter dat ik em erop ken schroeven ?

Hi,

Ik had het zelfde probleem, originele geluid was te pussy, maar de yoshi vond ik weer te heftig. Dus heb mijn demper verkort!

How to:
-Zwarte beschermkap losmaken (popnageltjes doorbooren)
-RVS uitstroom tuutje aan de voorkant kan er dan af (zit met zelfde popnagels vast)
-Voorkant kan je zaag in zetten (ik heb er ongeveer 10 cm tussenuit gehaald).
-Voordeel weer op achter deel lassen.
-Beschermkap weer omheen vast nagelen

und....
DSCF2017.JPG

Geluid is er een stukje luider, maar niet zo scherp als de yoshi, kortom mooie compromis.

Nou,moet je eens kijken!Hier heb je wat aan. *O*
Staat ook nog een stuk beter.(Als het lassen niet lukt,kom je maar effe langs)

Laatst bewerkt:
Kijk eens aan *D
Dat lassen zal idd lastig worden, dan even bij jerryt langs zie ik :)
Zal je even pm'em Psycho.
Staat uit trouwens :P

Laatst bewerkt:
Ik heb een BSM Vampire uitlaat er onder zitten, maar dat maakt een heel best geluidje. Niet te asociaal, maar wel lkkr diep geluid. Moes nu voor de keuring de standaard uitlaat er onder zetten.. maar dat maakt wel een aardig verschil

@KN3RF, Dat in korten van de originele demper lijkt mij ook wel wat, maar dat ponagelen, kan dat gewoon met een huis, tuin en keuken popnagel tang?
En kan je misschien een filmpje op youtube zetten voor impressie van het nieuwe geluid?
Alvast bedankt,

Terug
Bovenaan Onderaan