DCN - Ducati Monsterdag 28 Augustus Heinenoord

VerteX

MF veteraan
23 jan 2007
1.433
0
Zuid - Holland
monsterdag.jpg


Iedere laatste zondag van augustus wordt op de Platte Reedijk in Heinenoord door de
Ducaticlub Nederland de monsterdag georganiseerd.Op deze dag staat Ducati's monster in de aandacht. Sinds 1999 staat dit evenement op de agenda. Op de eerste monsterdag verschenen 10 monsterrijders. De laatste jaren zitten we met gemak boven de 250 monsters. Daarnaast verschijnt een even groot aantal van andere types van Ducati. Deze worden echter (net als de vele Japanners, Duitsers etc) NIET op het binnenterrein toegelaten, dat blijft namelijk de plek voor de monsters.

De monsterdag is van oudsher een feestelijke bijeenkomst van rijders, bedrijven
en last but not least onze vrienden van de Belgische monsterclub.
Tradities geven geen garantie maar 9 van de 10 keer is het prachtig weer op de laatste
zondag van augustus.

adres : Platte Reedijk 23 - Heinenoord

wie komen er allemaal ? :]
 
het weer laat het afweten hier in t zuid westen, ik heb nog hoop zo rond 12:00.
anders wordt het de koekblik, tot vanmiddag :W
 
Het ziet er op dit moment nog goed uit, 10km van Heijnenoord. Droog en half bewolkt. Hoop dat het droog blijft!

Als je iemand met een vroutje, zoontje en dslr ziet lopen dan ben ik het :W
 
zo net terug, geen spijt dat ik kwam met de auto :')
van de 2,5 uur dat ik er was scheen 15 min t zonnetje, ondanks dat.... waren er nog genoeg bikkels ! zeker +50 motoren

aankomst
imag0108e.jpg


schuilen '(
imag0109b.jpg

imag0110r.jpg

imag0111v.jpg
 
Zo warme douche gehad, alles hangt uit te lekken,ik zeg warme choco met whiskey hehe.
Volgende week in Veenendaal gaan we voor 26 graden en zon :P
 
Het was een natte dag, dacht op de terug weg lekker weertje te hebben maar helaas :N
Ondanks het weer me prima vermaakt :Y blijft mooi al die monsters :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan