De Banaanscore

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat er ook wel veel banaan te verdienen is door niet-motor gerelateerde onderwerpen: gewoon lekker controversiele onderwerpen met een pakkende titel, dan lukt het ook wel in dit kippenhok ;)
 
vind alleen een beetje jammer, dat ik nu niet meer kan zien hoeveel posting ik gedaan heb in me profiel.

Verder wel ok allemaal
 
Ik heb al op profiel geklikt tot ik een ons woog, maar nog steeds geen banaan gevonden :(
Ff klikken op het blauw envelopje dat bij één van je posts staat:
profiel.gif


Of klik hier, wel zo makkelijk :)
 
Ik ben dus een heuze onzin-postster :(

Hoop ik maar dat de categorie "aankondigingen" niet te laag scoort, anders ga ik nog meer zakken....

Ik heb zelfs nog een 2% lagere score })
We zijn vast niet "de laagsten" :P

Btw...'t is dus nu ook niet meer aantrekkelijk voor de vrouwen om hun foto te plaatsen :+
 
Ha een banaanscore van 77% *D , komt vast door dat leuke icoontje van me.
Maarre zak ik nu weer door hier te posten :?
Leuk, ik ga iig af en toe eens kijken wat de concurentie doet. Hoop dat er toch nog wel wat leuke c.q. onzin posts blijven, bedoel lachen en lol rules !!!

C.U.

Dikkevinger
 
Slecht idee. Zo iets heb ik ook al eens op een satelliet forum gezien en direct na de invoering zag je al dat mensen niet meer topics gingen openen (zoals je zou verwachten) maar wel heel veel meer onzin reply's gingen geven op bestaande topics (of threads zo U wilt).

Beter is een systeem waarbij de mods berichten doorlezen (doen ze toch al) en handmatig punten of sterren toekennen voor echte goede reply's of hele goede vragen.

Overigens getuigt het bananen systeem wel van creativiteit en daar heb ik altijd bewondering voor!
 
Slecht idee. Zo iets heb ik ook al eens op een satelliet forum gezien en direct na de invoering zag je al dat mensen niet meer topics gingen openen (zoals je zou verwachten) maar wel heel veel meer onzin reply's gingen geven op bestaande topics (of threads zo U wilt).
Nogmaals, daar zijn de moderators voor om dat te constateren. Onzin posten in serieuze topics levert je vanzelf een waarschuwing op.

Beter is een systeem waarbij de mods berichten doorlezen (doen ze toch al) en handmatig punten of sterren toekennen voor echte goede reply's of hele goede vragen.
De Banaanscore is een soort van tussenvorm als het ware, waarbij niet de inhoud wordt gewaardeerd maar het feit dat je post in een bepaald forum staat. Het met de hand beoordelen zou een eventuele volgende stap zijn die we nu eenvoudigweg niet zinvol vinden en die ook gewoon teveel tijd kost.

Vergeet trouwens niet dat niet alleen topics meetellen maar al je posts. Je hoeft dus geen topics te openen om je Banaanscore te veranderen, als jij continu en alleen maar in andermans topics in het Off-topic forum post gaat je score vanzelf drastisch omlaag. Kwestie van compenseren door in de echte motor-fora te posten, dus.

Overigens getuigt het bananen systeem wel van creativiteit en daar heb ik altijd bewondering voor!
Dank :)
 
Leuk idee :) .

Vraag me alleen af of het ook idd de kwaliteit verbetert, maar goed, de tijd zal het leren.

 
Ik heb 89.3 bananen bij elkaar gespaard. Gaat lekker.
Zonder te smokkelen want ik weet pas sinds een paar minuten dat die score wordt bijgehouden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan