De Chocotoffs: Hard van buiten & zacht van binnen

Ehm, voor de sushi meet... geen idee eigenlijk, wat komt iedereen uit, ik zeg een uurtje of 17:00? zal alvast rijst gekookt hebben enzo dan.
 
Hoe laat spreken we eigenlijk af voor de sushimeet?

Zal ik zaterdag die tanktas meenemen met ring voor de Suzuki? Kan je thuis rustig kijken of je het wat vindt. Mocht je hem willen houden kunnen we een prijsje overeenkomen, mocht je hem niet willen hebben zie ik hem wel weer een keer terug. :+

Heb de tas + ring gekocht voor 35,- dus 25 euro lijkt me dan een nette prijs. In de winkel betaal je alleen al 25 euro voor de ring, de tas is nieuw 55 euro.
 
Ja doen we! Ik kijk zaterdag of mijn schoenen erin passen met wat ruimte voor brood. Als dat past neem ik 'm voor €25 van je over. Bij meer meer bagage neem ik de koffer sowieso mee.

De tas past in ieder geval op de Strom, dat zag ik van het weekendje wel.
 
@ El: haai!

@ trip: 17u is prima.

@ Luuk: als het zaterdag niet regent wil ik gymkhana vooroefenen, misschien durf ik zondag dan ook wel. :P
 
Ja doen we! Ik kijk zaterdag of mijn schoenen erin passen met wat ruimte voor brood. Als dat past neem ik 'm voor €25 van je over. Bij meer meer bagage neem ik de koffer sowieso mee.

De tas past in ieder geval op de Strom, dat zag ik van het weekendje wel.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat je schoenen erin passen. Het is meer een tas voor dagtochtjes. Portemonnee, sleutels, telefoon, wat te eten, colletje en dan zit ie wel vol denk ik. Ach, bekijk het zaterdag maar, als het niks is gaat ie gewoon weer mee terug.

@ El: haai!

@ trip: 17u is prima.

@ Luuk: als het zaterdag niet regent wil ik gymkhana vooroefenen, misschien durf ik zondag dan ook wel. :P

Is er in de buurt van Tijn niet een leuk parkeerterrein? Als het een beetje fatsoenlijk weer is komen Tess en ik ook op de bike.
 
@ Luuk en Geert: goed idee! Ik kan al rond 12u wegrijden, dus dan hebben we tijd genoeg lijkt me.
@ trip: weet jij een goede plek?
 
Als er meer mensen geïnteresseerd zijn, lachen :) Als er een beetje een geschikt terrein in de buurt is, why not. Probleem is dat dat vaak nog lastig is -O-
 
@ Luuk en Geert: goed idee! Ik kan al rond 12u wegrijden, dus dan hebben we tijd genoeg lijkt me.
@ trip: weet jij een goede plek?
Zijn wel een paar grote parkeerplaatsen, in Katwijk 1 die veel gebruikt word door rijscholen enzo (weet niet of het druk is op zaterdag maar moet vast lukken) denk dat ik wel wat op kan duikelen tegen zaterdag. Ik kom dan zelf ook mee hoor :)
 
@ El: haai!

@ trip: 17u is prima.

@ Luuk: als het zaterdag niet regent wil ik gymkhana vooroefenen, misschien durf ik zondag dan ook wel. :P

Zie op weeronline dat het weer niet al te geweldig wordt. Af en toe een buitje.

Dan doen wij mee. :Y

Top, misschien kunnen we ook ergens afspreken en met elkaar die kant op rijden.

@ Luuk en Geert: goed idee! Ik kan al rond 12u wegrijden, dus dan hebben we tijd genoeg lijkt me.
@ trip: weet jij een goede plek?

Moet nog even kijken hoe laat ik die kant op kan. Hoop tegen die tijd de meeste verslagen voorlopig even af te hebben, dus op tijd vertrekken zou dan geen probleem moeten zijn. Toen ik het voorstelde aan Tess begon ze helemaal te stralen, en zelfs een beetje regen vond ze geen probleem ... en dat wil wat zeggen :+
 
Joehoeee!

Ik ben AAN :)

Trip, doe jij mij je adres even toekomen en een goede gratis parkeersuggestie :P

Als jullie s middags nog gaan rijden, vind ik het wel leuk even de komen kijken! Ben benieuwd naar de kunsten :)
 
Top, misschien kunnen we ook ergens afspreken en met elkaar die kant op rijden.Moet nog even kijken hoe laat ik die kant op kan. Hoop tegen die tijd de meeste verslagen voorlopig even af te hebben, dus op tijd vertrekken zou dan geen probleem moeten zijn. Toen ik het voorstelde aan Tess begon ze helemaal te stralen, en zelfs een beetje regen vond ze geen probleem ... en dat wil wat zeggen :+
Nou, wij komen vanuit Arnhem zaterdag. :P
 
Ik denk eerlijk gezegd niet dat je schoenen erin passen. Het is meer een tas voor dagtochtjes. Portemonnee, sleutels, telefoon, wat te eten, colletje en dan zit ie wel vol denk ik. Ach, bekijk het zaterdag maar, als het niks is gaat ie gewoon weer mee terug.
De schoenen heb ik sowieso bij me, dus we gaan wel even passen idd. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan