De LIMBO-Cl@n - Deel 117 - Karten op z'n Grieks....

Status
Niet open voor verdere reacties.
VOL!

hmm ok...my bad ben niet zo op de hoogte van auto's, maar dacht dat een gewone Cooper S wel te vergelijken was met die 500...maar die JCW is wel erg :9~ zou ik ook nog wel eens een rondje in willen doen

Ik heb zowel met het eerste type new Mini JCW (zelfs een keer met een JCW GP :} ) gereden als met het nieuwe type. Leuke karretjes, maar de ervaring in het eerste type is leuker in verband met de schreeuwende roots compressor en de lineaire vermogensafgifte daarvan. De turbo motor in het tweede type is een knap staaltje engineering, maar met +-210pk een beetje saai qua ervaring. Misschien dat hij met 300pk, zoals in de nieuwe Citroën DS3 WRC en Mini Countryman WRC (zelfde motor) anders overkomt. :P

hier staan 2 normale 500. kan ik die niet opbouwen? _O-

Zo worden de mooiste projecten geboren... En dan geen laffe 1.4 turbo er in... ;)
 
Laatst bewerkt:
Morgen :W

wordt toch wel weer tijd voor een nieuw topic.
normaal weten ze niet hoe snel ze een nieuwe moeten maken :+
 
ga eens even de auto poetsen

motor afgelopen maandag even grondig onderhanden genomen.
zag er niet uit na drie in de Eifel te hebben gereden met al die regen en rotzooi (bladeren)
op de weg
 
Goeiemorgen...

Oef wat ga je wennen aan ''niets'' doen...
Wordt steeds luier en begin me meer te vermaken met spelletjes doen.. *O*
Voor zover nog 8 weken voor ik weer aan het werk kan.. *O* *O*
 
Dat hangt maar net af van de instelling van de betreffende persoon.. :P Er zijn mensen genoeg die hun leven al spelletjes spelend op de bank slijten. _O-
Heb zelf een half jaar bank gehangen ( verplicht B|) en als je dan ook nog slecht kunt lopen dan ben je wel blij als je weer wat kunt gaan doen :')

Mja heb natuurlijk niks tegen vrijwillig bankhangen op zn tijd, ben ik heel goed in af en toe O-)
 
Heb zelf een half jaar bank gehangen ( verplicht B|) en als je dan ook nog slecht kunt lopen dan ben je wel blij als je weer wat kunt gaan doen :')

Mja heb natuurlijk niks tegen vrijwillig bankhangen op zn tijd, ben ik heel goed in af en toe O-)

Jij wel, ik ook... Maar toch zijn er genoeg van die lui...

Tokkies. :+
 
Goeiemorgen...

Oef wat ga je wennen aan ''niets'' doen...
Wordt steeds luier en begin me meer te vermaken met spelletjes doen.. *O*
Voor zover nog 8 weken voor ik weer aan het werk kan.. *O* *O*
Dan kan jij dus tussen de spelletjes door ook wel ff nieuw topic maken........ _O-
 
Jij wel, ik ook... Maar toch zijn er genoeg van die lui...

Tokkies. :+

Maar die kunnen nog wat dat ze niks doen is een tweede.

Kom met mijn werk vaak genoeg van die lamballen tegen die nog moe worden als ze kijken hoe je aan het werk bent, en niet effe opruimen als ze weten dat de schilder komt, dus kunt ook nog over een stapel zooi gaan klimmen, en wat je dan tegenkomt...... :X
 
Maar die kunnen nog wat dat ze niks doen is een tweede.

Kom met mijn werk vaak genoeg van die lamballen tegen die nog moe worden als ze kijken hoe je aan het werk bent, en niet effe opruimen als ze weten dat de schilder komt, dus kunt ook nog over een stapel zooi gaan klimmen, en wat je dan tegenkomt...... :X

Ja, oke, als je gedwongen op de bank zit vanwegen medische redenen of wat anders natuurlijk, kan ik me voorstellen dat het behoorlijk frustrerend is. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan