psychobilly
Die hard MF'er
- 19 aug 2006
- 892
- 0
hoera en hoezee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tja, Husa's ben ik gewoon een beetje bang van. Die hadden in ieder geval de reputatie echt plastic mechaniek aan boord te hebben om gewicht te besparen.
Ik heb het idee dat er gelukkig afgelopen jaren een hoop veranderd is aan de degelijkheid en betrouwbaarheid. Denk dat dubbele nokkenassen daar in grote mate wel aan bijdragen.
Je ziet die tank op de grond niets dan ellende met dat husq speelgoed
Kheb ook KTM gehad maar die zijn aso duur met onderdelen
Ik persoonlijk heb er nog geen echte problemen mee gehad
De achterste staat tegen de 10.000 op de teller is een 2006 het enigste een nieuwe startmotor met garantie
De ander alleen een programeer foutje met het mapping programma van de akrapovic er in te zetten
Had waarschijnlijk iemand aan de massadraad van de computter gezeten of gestoten tijdens het downloaden
FF afkloppen maar het is ook hou je er mee om gaat [afbeelding]
De onderhoudsintervallen van een 660 en 450/510 zijn gelijk. Een gereviseerde 450/510 heb ik nog niet van gehoord (op 1 aardig getunede circuit 450 na dan).
ik heb op beiden gereden en ze zijn allebei goed maar niet te vergelijken. Zo heeft de husk een close gear 6bak en een LC4 een gelijkmatige 5bak. Ook is de husk zoals je al zei lager en heeft fabrieksaf wat betere remmerij dan de 660.
Typisch gevalletje van ga proefrijden en laat je gevoel spreken. Zo heb ik het toen ook gedaan.