De meeste geschikte supermotard voor mij

Nou goed, de zinnen zijn voorlopig gezet op een SMR 510. Nu nog een betaalbare vinden, 't budget (en ook wat ik er maximaal aan uit wil geven) is rond de 5000. Dus dat wordt even goed zoeken *D
 
Tja, Husa's ben ik gewoon een beetje bang van. Die hadden in ieder geval de reputatie echt plastic mechaniek aan boord te hebben om gewicht te besparen.

Ik heb het idee dat er gelukkig afgelopen jaren een hoop veranderd is aan de degelijkheid en betrouwbaarheid. Denk dat dubbele nokkenassen daar in grote mate wel aan bijdragen.

er zijn nog zat motoren met 1 nokkenas hoor... dat heeft geen invloed op betrouwbaarheid.

trouwens , bijna(voor de mierenneukers, ik zei niet alle maar bijna) elke sm heeft bandensporen aan de demper, zelf std sm's uit de fabriek.

Je ziet die tank op de grond niets dan ellende met dat husq speelgoed :X
Kheb ook KTM gehad maar die zijn aso duur met onderdelen })

en de aprilia SXV staat natuurlijk bekend om zijn probleemvrije reputatie :?
 
Laatst bewerkt:
Ik persoonlijk heb er nog geen echte problemen mee gehad :+
De achterste staat tegen de 10.000 op de teller is een 2006 het enigste een nieuwe startmotor met garantie *D
De ander alleen een programeer foutje met het mapping programma van de akrapovic er in te zetten :}
Had waarschijnlijk iemand aan de massadraad van de computter gezeten of gestoten tijdens het downloaden :$
FF afkloppen maar het is ook hou je er mee om gaat 8-)
full
 
Ik persoonlijk heb er nog geen echte problemen mee gehad :+
De achterste staat tegen de 10.000 op de teller is een 2006 het enigste een nieuwe startmotor met garantie *D
De ander alleen een programeer foutje met het mapping programma van de akrapovic er in te zetten :}
Had waarschijnlijk iemand aan de massadraad van de computter gezeten of gestoten tijdens het downloaden :$
FF afkloppen maar het is ook hou je er mee om gaat 8-) [afbeelding]


en geluk wss :?

ik ken niet veel probleemloze appies. vorige keer op franco, aprilia (met papieren) hele dag op zijn zijkant gelegen wegens werken aan het blok! leuke circuit dag...
 
Je moet ze behandelen als vrouwen O-)
Het zijn Italianen met temprament :Y
Altijd voorspel en liefkozen voor de daad O-)
En zekker tijdig een beurt anders worden ze je weet wel _O- vrouwen :W
 
De onderhoudsintervallen van een 660 en 450/510 zijn gelijk. Een gereviseerde 450/510 heb ik nog niet van gehoord (op 1 aardig getunede circuit 450 na dan).

ik heb op beiden gereden en ze zijn allebei goed maar niet te vergelijken. Zo heeft de husk een close gear 6bak en een LC4 een gelijkmatige 5bak. Ook is de husk zoals je al zei lager en heeft fabrieksaf wat betere remmerij dan de 660.
Typisch gevalletje van ga proefrijden en laat je gevoel spreken. Zo heb ik het toen ook gedaan.


elke cross/sumo/enduro moet een revisie ondergaan, dat is niet omdat ze slecht zijn...
 
Terug
Bovenaan Onderaan