De Motobliekers 7 - BBQ till we drop!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gut, ben jij druk aan het werk zeg :')
Eigenlijk best druk ja...handig met 2 schermen, kan ik MF blijven checken alleen met wat meer tijd ertussen... :+

Valt trouwens weinig te checken hier -O-

Checkte net trouwens ff het weer voor komende zondag, vond het namelijk wel schándááááálig dat ik dit jaar geen een keer heb gereden met de Motobliekers...zag alleen maar regen bij de vooruitzichten jaja ik weet het, het is pas maandag :P
 
Laatst bewerkt:
Tweekend word gewoon schandalig mooi weer om te beginnen! En verder is je Gladi toch al smerig dus gewoon gaan als het ook maar n beetje droog is!! :]
 
Gaan we wat aan doen! :9

Wanneer weer BBQ? *O* :+

Kheb maar 1 scherm voor mn neus...MF dan maar _O-
In het voorjaar die bij mij tenminste alleen dan wel minder kans op half naakte natte mannen in mijn keuken :9

Tweekend word gewoon schandalig mooi weer om te beginnen! En verder is je Gladi toch al smerig dus gewoon gaan als het ook maar n beetje droog is!! :]

Laatste keer was 13 augustus...kort ritje in de regen, maar wel met saté en nasi :9

[me="Zen_78"]heeft eigenlijk wel zin om zondag een rondje te doen met de motobliekers als het droog is :) Avelingen 13.00?[/me]
 
Laatst bewerkt:
In het voorjaar die bij mij tenminste alleen dan wel minder kans op half naakte natte mannen in mijn keuken :9Laatste keer was 13 augustus...kort ritje in de regen, maar wel met saté en nasi :9

[me="Zen_78"]heeft eigenlijk wel zin om zondag een rondje te doen met de motobliekers als het droog is :) Avelingen 13.00?[/me]

Ach met n tuinslang en zwembadje kom je ook n heel eind hoor en das voor de mannen dan ook wel leuk! O-) :P

Hmmz word wel weer eens tijd dan :o Gewoon gaan! :]
 
Eigenlijk best druk ja...handig met 2 schermen, kan ik MF blijven checken alleen met wat meer tijd ertussen... :+

Valt trouwens weinig te checken hier -O-

Checkte net trouwens ff het weer voor komende zondag, vond het namelijk wel schándááááálig dat ik dit jaar geen een keer heb gereden met de Motobliekers...zag alleen maar regen bij de vooruitzichten jaja ik weet het, het is pas maandag :P
Ga mee naar duitsland. :)
 
_O- en het gaat gewoon door hé.

Ik ben ook nog niet over de grens geweest trouwens.
Komt ook wel eens verandering in hoor....

Maar hoor ik daar weer een nieuwe BBQ aan komen en een zwembad erbij.

Ik zeg doen, zorg ik voor twee T-shirts :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan