De Motobliekers 7 - BBQ till we drop!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rijden er nog mensen de laatste tijd? Hoor af en toe een KTM door Gorinchem blazen maar is niemand van hier zkrs?

Anyway: heb een nieuwe pic om in de OP te plaatsen. Die ander is niet meer representatief XD
[afbeelding]

Nu die taartschep nog even er af zagen.. (zal nog wel even duren)
Ik rij gewoon hoor...op 't ijs dan.... :+
Vanavond pas ik de OP ff aan!
 
Dit weekend (eindelijk) eens geen housewarming-bezoekers..dus eindelijk tijd om de schuur in te richten. Ik gebruikte tot nu toe de logeerkamer nog als klushok :X

Besloten om het maar meteen redelijk grondig aan te pakken: ik heb mij een werkbank van 250cm x 61cm gemaakt. Als basis het welbekende metalen opbergrek (zie je vaak bij de bouwmarkten voor een paar tientjes), hierop zitten 3cm dikke MDF platen en daarop zitten triplex hardhout platen gekit. Meteen ook een achterwandje gemaakt van multiplex..en een bankschroef erop gezet.

Natuurlijk is hij nog niet klaar, maar wilde mijn (motor)klushok toch even showen:

73816451.jpg


74248048.jpg


22116897.jpg


79453823.jpg
 
Tnx mensen! En je bent welkom Cors, we hebben tegenwoordig ook goede PS3 games :+

Nu nog een plek voor de motor vinden. Door de te krappe bocht & 20cm hoge drempel van de schuur, denk ik er over om hem in de tuin te parkeren.

Kwam toevallig dit tegen op MF..dit lijkt mij ook wel wat!
full
 
Grappig ding. Zoiets zoek ik ook. Nu staat de motur gewoon buiten onder een zeil maar in juli ga ik 8 maanden weg dus dan staat die heel de tijd stil. Zoek ik toch betere bescherming voor de motur.

Nu mijn ouders nog zover krijgen voor zon apparaat...
 
Ik zie trouwens dat jij Motorloos bent?
Ja heb de blade een maand geleden verkocht.
Is ook meteen de reden dat ik een trailer zoek, ga zaterdag waarschijnlijk een nieuw speeltje ophalen.

De reden dat ik een aanhanger in de buurt van gorkum zoek is dat ik en Phyllis vrijdag/zaterdag toch al in gorkum zijn, en daar een auto met trekhaak lenen.
Als ik een aanhanger in Tilburg huur moeten we weer een keer extra op en neer :P
 
Ja heb de blade een maand geleden verkocht.
Is ook meteen de reden dat ik een trailer zoek, ga zaterdag waarschijnlijk een nieuw speeltje ophalen.

De reden dat ik een aanhanger in de buurt van gorkum zoek is dat ik en Phyllis vrijdag/zaterdag toch al in gorkum zijn, en daar een auto met trekhaak lenen.
Als ik een aanhanger in Tilburg huur moeten we weer een keer extra op en neer :P

kan je niet iemand meenemen, die de motor rijdt, of vind je dat te riskant met de kou?
 
Anyway: heb een nieuwe pic om in de OP te plaatsen. Die ander is niet meer representatief XD
[afbeelding]
(zal nog wel even duren)
OP is aangepast!

Zie trouwens dat we al bijna bij 2250 posts zijn, tijd om een nieuw deeltje voor te bereiden :o

[me="Zen_78"]leest net op FB dat haar leugenachtige ex weer vader is geworden...Toch benieuwd of z'n vrouw/vriendin inmiddels al doorheeft dat ze al jaren wordt bedonderd![/me]
 
Nee ik vind het zonde van de motor met die witte wegen.

Henk de haas is ook erg schappelijk, zit nog dichter bij G-kum
vast bedrag borg, even kopietje van legitimatie, en voor 25 euro kun je al een aanhangertje heel de dag gebruiken

Verhuur - Henk de Haas - Hardinxveld-Giessendam

ps: als je echt bang bent voor pekel, heeft ie ook een mooi gesloten bak voor de motor!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan