• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

delo powerfiltwers van motozoom

gpx-gpz

Die hard MF'er
Lid geworden
7 feb 2003
Waarderingsscore
1
heb deze filters besteld ik dacht goedkoopt uit te zijn :r
MIS deze kl*&%e dingen krijg ik met geen mogelijkheid netjes op de carbs
de rubbers vervormen totaal als je ze vast zet waardoor de filter gewoon van de rubbers af vallen de filter zijn ook te breed waardoor ze elkaar raken en alkaar dus weer van de rubbers af duwen + de rubbers zijn te kort waardoor de ruimte tussen de carb en het filter niet voldoende is zodat het schroefmechanisme van de slangklem te breed is.. DUS conclusie

GOEDKOOP IS DUURKOOP. |(

RETOUR AFZ.......

gloeiende gloeiende gloeiende :( :( :(

heb deze filters besteld ik dacht goedkoopt uit te zijn :r
MIS deze kl*&%e dingen krijg ik met geen mogelijkheid netjes op de carbs
de rubbers vervormen totaal als je ze vast zet waardoor de filter gewoon van de rubbers af vallen de filter zijn ook te breed waardoor ze elkaar raken en alkaar dus weer van de rubbers af duwen + de rubbers zijn te kort waardoor de ruimte tussen de carb en het filter niet voldoende is zodat het schroefmechanisme van de slangklem te breed is.. DUS conclusie

GOEDKOOP IS DUURKOOP. |(

RETOUR AFZ.......

gewoon terugbrengen als je ze nieuw gekocht heb en zeggen dat je niet tevreden bent.
werkt altijd.
succes

filters waren voor motoren van 50 tot 55 milimeter carbs rubberts gaan wel om de inlaten maar het zit gewoon niet lekker die bij kommermotorparts.nl zijn precies de zelfde als ik nu hier heb liggen .....

jammer zal ik toch voor k&n moeten gaan weer 230 Euro armer........

;(

ik heb nu 4 losse besteld ala 9.90 p-stuk is +- 50 Euro klopt

moet je maar eens bij ruud fredriks vragen voor 4 losse filtertjes voor een kawasaki GPX750R

kost je echt 230 Euro

het probleem bij mij is dat ik van die grote zwarte luchfilter box af wil

anders kost zoon filter ongeweer 70 Euro

Is het wel de goede maat? je kunt ook kleinere krijgen. (Andere diameter inlaatrubber)

Als je voor K&N filters gaat. Fredriks heeft me daar ook mee geholpen. Vier losse kosten iets van 47 euro per stuk ofzo.
Maar als je de diameter geeft en de afstand van hart tot hart op de carbs, kun je misschien ook twee grote gebruiken. Lukte bij mij ook. En die kosten maar 110 euro per twee. Scheelt een hoop.

Is maar een tip....

GOEDKOOP IS DUURKOOP. |(

Inderdaad!

Er is maar één goed merk luchtfilter... K&N.

En inderdaad duur, maar wel erg goed, en als je ze goed behandeld, gaan ze langer mee dan je motorfiets!!!! Oftewel, vele malen goedkoper dan steeds maar een nieuwe luchtfilter monteren, dus eigenlijk véél goedkoper dan die originele papieren filters!

sorry ik ben hier nog aar 2 weken

maar ik heb op mijn werk een nylon verloop stuk gedraad
van 55 naar 52 mm (op de filter staat 52 )
nu zit het als gegoten....

duurt alleen weer langer ik heb nu 1 verloop ik moet er nog 3 bij maken...

maar inderdaad bij motozoom word niks meer besteld echter op het doosje van het filter stond gewoon louis........

op de foto staan de 2 carbs een halve meter uit elkaar bij mij raken ze elkaar net niet..................

sorry ik ben hier nog aar 2 weken

maar ik heb op mijn werk een nylon verloop stuk gedraad
van 55 naar 52 mm (op de filter staat 52 )
nu zit het als gegoten....

duurt alleen weer langer ik heb nu 1 verloop ik moet er nog 3 bij maken...

maar inderdaad bij motozoom word niks meer besteld echter op het doosje van het filter stond gewoon louis........

op de foto staan de 2 carbs een halve meter uit elkaar bij mij raken ze elkaar net niet..................

Inlaat op die plek verkleinen :? :? :?
OEI oei oei oei oei oei oei oei oei oei oei oei oei oei oei oei oei oei oei oei oei oei oei oei oei oei oei oei oei oei oei oei oei oei !!!!!!!!!
IMHO: flikker die imitatie troep in de vuinisbak, en bestel fatsoenlijk (passend) spul.

Paul.

in het origine filter huis moet ook alles door een gaatje van 20 mm die in het verloopje is nog 40mm het binnen diameter van het veloop is net zo groot als die van de filter zelf. hij is alleen wat verlengd ik heb geen zin op die zooi terug te sturen ik los het zo wel op tis maar voor een oude motor...

in het origine filter huis moet ook alles door een gaatje van 20 mm die in het verloopje is nog 40mm het binnen diameter van het veloop is net zo groot als die van de filter zelf. hij is alleen wat verlengd ik heb geen zin op die zooi terug te sturen ik los het zo wel op tis maar voor een oude motor...

Helaas, zo werkt het niet!
Ook een oude motor heeft dezelfde basis.

Paul.

nee ik vind het niet goed het liefst zou ik die troep terug sturen
maar dan moet je allerlij formulieren invullen en krijg je je geld pas over 4 weken ik heb er gewoon geen zin meer in. dus ik knap het zo wel op bij de motorzaak om de hoek heb ik een goede relatie maar die verkopen die troep zoiezo al niet dus ik knap het op de cheapass manier wel op maar bij motozoom bestel ik dus niet snel weer ik heb vroeger wel veel besteld toen het nog louis heete is 100% altijd goed gegaan. waarom is het eigenlijk over gegaan naar motozoom ?

dit is dus mijn eerlijke antwoord : ik heb geen zin om die boel terug te sturen

GOEDKOOP IS DUURKOOP. |(
RETOUR AFZ.......

Ben je dan nóg niet genoeg gewaarschuwd op M-F waar je NÓÓÓÓÓÓÓÓIT iets moet kopen??? Typ bij zoeken maar eens MotorZoom in en je weet genoeg!!!

Ik wens je veel succes met het terugvorderen van je geld, je hebt immers het onderdeel al beschadigd en dan geldt de 'levenslange' terugstuur garantie niet...

Zoals al zó vaak gemeld, bij [Dode link verwijderd] , http://www.polo-motorrad.de/index.php of http://www.hein-gericke.de word je wel snel en adequaat geholpen!

Kijk voorál nu, er zijn honderden aanbiedingen voor spotprijzen te vinden, fijn om te vergelijken nu we allemaal aan de euro zitten en als je bedenkt dat de verzendkosten zelfs láger zijn dan in Nederland...

Aha, ik heb inmiddels gezien dat je het niet eens meer wilt terugsturen...

Laatst bewerkt:
nee ik vind het niet goed het liefst zou ik die troep terug sturen
maar dan moet je allerlij formulieren invullen en krijg je je geld pas over 4 weken ik heb er gewoon geen zin meer in. dus ik knap het zo wel op bij de motorzaak om de hoek heb ik een goede relatie maar die verkopen die troep zoiezo al niet dus ik knap het op de cheapass manier wel op maar bij motozoom bestel ik dus niet snel weer ik heb vroeger wel veel besteld toen het nog louis heete is 100% altijd goed gegaan. waarom is het eigenlijk over gegaan naar motozoom ?

dit is dus mijn eerlijke antwoord : ik heb geen zin om die boel terug te sturen
Als oud Louis medewerker wil ik nog wel eens reageren. Ten eerste is de naam Motozoom bedacht met een kop koffie tijdens de 5 minuten pauze..... oftewel, niet over nagedacht, sterker nog, alles was al voorbereid op een andere naam, maar die bleek al registreerd te zijn bij het merkenbureau Benelux. En er moest wegens tijdsgebrek snel wat anders bedacht worden.

Waarom de naam is veranderd...? Omdat wij een franchise filiaal van Louis waren, mochten we dus alleen maar HUN assortiment voeren, ook al konden we het soms goedkoper ergens anders inkopen... En is er in Nederland vraag naar andere dingen. De belangrijkste reden echter om weer los te gaan gaan van Louis Duitsland, was dat je dan ook je eigen prijzen kan maken....
Oftewel, de Euro kwam precies op tijd.... hint, hint.
Zoals hier ook al eerder opgemerkt, sommige prijzen zijn met meer dan 200% verhoogt. Ook de Promotor heeft afgelopen jaar een webwinkel test gehouden..... Motozoom had de beste shop, en de slechtste prijzen.... Bij Promotor waren ze namelijk niet vergeten dat we eerst Louis heeten....

Need I say more?

wat is de diameter van je inlaten precies dan? kan me nog herinneren dat ik ooit ook van die gevallen voor een kawa gt besteld heb bij motorzoom. het gekke was echter dat als je via 'motobase' de filters opzoekt de maat niet klopt. heb gewoon zelf op de motor met een schuifmaat nagemeten en toen die dingen in die maat besteld terwijl, ze volgens motozoom niet voor een gt bedoeld waren. ze pasten als gegoten en waren kwalitatief nog best goed ook.

p.s. heb nog oude losse filters van mijn z650 liggen, misscien dat die wel goed passen!!?(ongeveer 38mm)

inlaat diameter is 55 mm

ik hebze besteld voor 50 tot 55 mm staat ook op de doos
heb met een schuifmaat gemeten carb is 55 mm

allen op het rubber van de filter staat 52 mm dus het zou goed moeten zijn

maar ja ik ben bezig met een verloop te maken van nylon we kijken of dat werkt

Terug
Bovenaan Onderaan