joeltje MF veteraan Lid geworden 5 dec 2001 Berichten 2.369 Waarderingsscore 0 Locatie Vught 5 feb 2006 #1 iemand nog een stille slip-ondemper liggen? de mijne is echt te luid.... merk e.d. boeit niet, als hij maar stil is en niet al te duur....
iemand nog een stille slip-ondemper liggen? de mijne is echt te luid.... merk e.d. boeit niet, als hij maar stil is en niet al te duur....
jouri MF veteraan Lid geworden 7 nov 2003 Berichten 2.294 Waarderingsscore 1 Locatie Oss 5 feb 2006 #2 joeltje zei: iemand nog een stille slip-ondemper liggen? de mijne is echt te luid.... merk e.d. boeit niet, als hij maar stil is en niet al te duur.... Klik om te vergroten... Dan wil ik wel graag even weten wat je er nu onder hebt hangen...
joeltje zei: iemand nog een stille slip-ondemper liggen? de mijne is echt te luid.... merk e.d. boeit niet, als hij maar stil is en niet al te duur.... Klik om te vergroten... Dan wil ik wel graag even weten wat je er nu onder hebt hangen...
E Enrico MF veteraan Lid geworden 11 jun 2004 Berichten 2.259 Waarderingsscore 55 5 feb 2006 #3 Je zet deze in het verkeerde gedeelte.. Dit is te koop aangeboden!
joeltje MF veteraan Lid geworden 5 dec 2001 Berichten 2.369 Waarderingsscore 0 Locatie Vught 5 feb 2006 Onderwerp starter #4 jouri zei: Dan wil ik wel graag even weten wat je er nu onder hebt hangen... Klik om te vergroten... een holle pijp. klinkt tophoor, maar telkens als ik start wordt m'n dochter wakker Dus ruilen mag ook! ik heb reeds gemeld dat deze verplaatst moet worden
jouri zei: Dan wil ik wel graag even weten wat je er nu onder hebt hangen... Klik om te vergroten... een holle pijp. klinkt tophoor, maar telkens als ik start wordt m'n dochter wakker Dus ruilen mag ook! ik heb reeds gemeld dat deze verplaatst moet worden
Spider A dirty mind is a joy forever! Donateur Lid geworden 17 aug 2001 Berichten 98.270 Waarderingsscore 254 Locatie Vlakbij Utrecht 6 feb 2006 #5 >> TKG
joeltje MF veteraan Lid geworden 5 dec 2001 Berichten 2.369 Waarderingsscore 0 Locatie Vught 6 feb 2006 Onderwerp starter #6 Dank Spider
C CB 1 MF'er Lid geworden 23 jun 2004 Berichten 81 Waarderingsscore 0 7 feb 2006 #7 BOS heeft nog wel leuke slip-on 'superbike' dempers....
joeltje MF veteraan Lid geworden 5 dec 2001 Berichten 2.369 Waarderingsscore 0 Locatie Vught 8 feb 2006 Onderwerp starter #8 Niemand iets liggen
Henk Roukama MF'er Lid geworden 10 jan 2006 Berichten 39 Waarderingsscore 0 Locatie Wormerveer 8 feb 2006 #9 Als de demper nog openen kunt kun je ook wat nieuw demperdoek erin doen dan is je geluid weer een stuk minder.
Als de demper nog openen kunt kun je ook wat nieuw demperdoek erin doen dan is je geluid weer een stuk minder.
joeltje MF veteraan Lid geworden 5 dec 2001 Berichten 2.369 Waarderingsscore 0 Locatie Vught 9 feb 2006 Onderwerp starter #10 avondtrapje..