Den Bosch e.o. Deel 21 Sjongejonge...

Status
Niet open voor verdere reacties.
die klopt exact, mytracks werkt ook goed, als de gps update maar kort op elkaar is...

Download kmz bestand http://www.speedyshare.com/files/28015776/apr172011325PM20110417_180647.kmz
en openen in google earth.
Groen is versnellen, en rood vertragingen (remmen/gas dicht).
al die data=... zijn gps updates, en dat zijn er nogal wat.

[afbeelding]
Nagenoeg geen enkele bocht neem ik vloeiend, ik heb nog zat te leren............ :+

Je hebt op sommige stukken ook wel hele rare lijnen genomen _O- Zo'n ZXR kan nog aardig offroad zo te zien :+
 
Nou zal me bij deze ok mar ff kort voorstellen, ben Maikel (duh) kom uit Boxtel en ben 26 jaar jong }) Rij een Kawasjaakie ZXR 750 uit `93. Ben inderdaad de ex collega van Kawa Tony O-) Hobby`s eigenlijk alles wat maar voorzien is van een motor, zit ook nog in de auto business (heunbeunsleutelaar :$ ) En heb voor deze hobby`s een eigen (ruime) garage. Heb zeker geen linker handjes en doe dus bijna alles zelf zowel an de auto`s als aan de ZXR :}

[afbeelding]
Das men project wagen, wil hem eigenlijk volgend jaar af hebben maar dat roep ik al 1,5 jaar :)

Fiat Coupé 2.0 16v turbo (270pk)

De Kawa staat al in de OP zag ik :)

Nog vragen , geen vragen mooi dan gaan we door :]

Btw ik zit te wachten op 2 keeringen zodat ik me achterwiel weer terug ken zetten, dan ben ik weer op de brand te vinden :Y
Welkom, leuk karreke *D *D

Dan weet jij ongetwijfeld wel wat je moet doen aan een auto die al een jaar of 10 stil staat?

Maat van me heeft een Alfa Romeo 164 3.0 V6 QV (als ik het goed zeg), met nog geen 70.000 km erop, ik geloof de meest luxe versie. Staat al heel erg lang stil in een garagebox, maar hij wil hem nu rijdbaar maken of verkopen.
 
Klopt.
En ik ga 'm nog zeker een keer afmaken, dan maken we er wel een leuk ritje van.
Ben maar blij dat je niet mee geweest bent, vandaag was er weinig aan.En dat geldt voor jou ook. Ben maar blij dat je niet mee gegaan bent.


Ik kwam wat grind in een bocht tegen waardoor mijn voorwiel weg geschoven is. Dus ik moest voortijdig mijn ritje afbreken. ;(
Onderuit gegaan...? -O-

Er lag echt overal heel veel rotzooi op de weg vond ik...
 
Ziet er goed uit Maurits, we hebben je wel gemist vandaag.... :]

Ga je ook nog iets aan de tank doen?

:)

Lekker gereden vandaag? Dijk? Ik moet gauw weer rijden en daarheen komen maar ik heb al wat spullen besteld, de lichten (en wat originele onderdelen verkocht waarschijnlijk). Heb vanmiddag wel heel even gereden maar dat was geen comfortabele/rustige rit (geen verlichting e.d.).

Over de tank komt een tankcover (wit>basislaag) zodat ik niet hoef te schuren/spuiten/demonteren noem maar op :)
 
Helaas wel.
Maar het valt allemaal wel mee, want het ging ook helemaal niet hard.

Gelukkig hebben de bobbins voorkomen dat de uitlaat of de achterbrug beschadigd is. Dus het is de remhendel, spiegel, voetsteuntje, stuurgewichtje en het rechter zijkapje.
Wel is mijn nieuwe pak, laarzen, helm en handschoenen ook beschadigd.

Morgen eerst de verzekering maar eens bellen. De laatste schade dateert van meer dan tien jaar geleden, dus ik heb nog goede hoop dat mijn no-claim niet te hard achteruit gaat (die staat al jaren op 75%).
-O- -O- -O-

Klote man...zeker van je nieuwe kleding.

Verzekering heb ik ook al 2 x gebeld, maar tot ong. 1000 euro schade had het bij mij niet veel nut om te claimen, even goed uit laten rekenen. Verder geen letsel zelf?
 
:)

Lekker gereden vandaag? Dijk? Ik moet gauw weer rijden en daarheen komen maar ik heb al wat spullen besteld, de lichten (en wat originele onderdelen verkocht waarschijnlijk). Heb vanmiddag wel heel even gereden maar dat was geen comfortabele/rustige rit (geen verlichting e.d.).

Over de tank komt een tankcover (wit>basislaag) zodat ik niet hoef te schuren/spuiten/demonteren noem maar op :)
Ja, was wel een lekker ritje, terugweg tenminste, heenweg was druk, veel rotzooi en in Nijmegen tyfusdruk door het voetjeballen... Maar wel lekker even op de Waalkade gezeten, altijd gezellig *D

Wat bedoel je met een tankcover, zo'n bagster hoes? Of wrappen met plastic?
 
Zoo ik ben ook weer in het land waar ze fatsoenlijk nederlands praten. :W :+ gaat er iemand nog rijden morg en ?
 
Laatst bewerkt:
Helaas wel.
Maar het valt allemaal wel mee, want het ging ook helemaal niet hard.

Gelukkig hebben de bobbins voorkomen dat de uitlaat of de achterbrug beschadigd is. Dus het is de remhendel, spiegel, voetsteuntje, stuurgewichtje en het rechter zijkapje.
Wel is mijn nieuwe pak, laarzen, helm en handschoenen ook beschadigd.

Morgen eerst de verzekering maar eens bellen. De laatste schade dateert van meer dan tien jaar geleden, dus ik heb nog goede hoop dat mijn no-claim niet te hard achteruit gaat (die staat al jaren op 75%).
Klote man. :( je was net klaar |(
Maar er ligt indd opvallend veel grind overal.
Kwam het ook nog tegen, tis dat ik het zag.... alsof men het er expres neer legt :(
Wel niet echt duidelijk, maar precies in een kort flauw knikje lag het... (normaal ga je daar een stuk sneller...
image4ad.jpg
 
M.b.t. het grind, veel gaten in de bermen in de binnenbochten worden afgevuld met grind/grit, dit wordt dan door de koekblikkers weer op de weg gereden. Ik kijk altijd in de berm, daar kun je vaak al grind zien liggen in de binnenbochten, dan ligt er ook vaak grind op de weg.

Blijft altijd opletten, je ligt echt zo op je snuffert.
 
Pythoon dat is niet zo mooi man -O- -O- -O-
Goed dat je zelf niks hebt de rest is gemakkelijk vervangbaar :Y :Y
Jep er ligt overal veel zooi op de weg :r :r
Zelfs op de snelweg ligt veel zooi :r :r :r
Word tijd dat het ff een paar dagen goed gaat regenen :Y :Y
Zijn we ook weer van die zooi af *O* *O* *O*
 
dat viel mij ook op, stink boeren allemaal...
Hoho, we moeten wel eten hé!
Nog een weekje of twee, dat zijn ze klaar met poten.....

Het is wat nobrains al zegt, een paar dagen flink regenen............... en dan :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan