Den Bosch e.o. deel 41 Dè wor niks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is de film niks?Ik wou daar eigenlijk volgende week voor naar de bios,maar is niet de moeite dus?Jammer khad wel zin in een ouderwetse final destination movie '(

ach de film is niet slecht.
maar spanning zit er gewoon niet in....
de eerste 4 delen waren gewoon veel beter opgebouwd....

het verhaal is gewoon slap, en de effecten niet af....
zitten wel wat spectaculaire stukjes in, maar die missen de uitwerking.

downloaden, en met een buil chips thuis op de bank kijken...
 
Laatst bewerkt:
:W

Was rond kwart over 7-half 8 met de Mazda aan't rondblazen, kwam uit België.
Was niemand! Hebben jullie Shazonneke laten dansen voor nop. :N

:+
 
Yay, miniposertijd!

full


full


full


full


full


full


full


full
 
ach de film is niet slecht.
maar spanning zit er gewoon niet in....
de eerste 4 delen waren gewoon veel beter opgebouwd....

het verhaal is gewoon slap, en de effecten niet af....
zitten wel wat spectaculaire stukjes in, maar die missen de uitwerking.

downloaden, en met een buil chips thuis op de bank kijken...
Op moviemeter waren ze idd ook niet blij met het slechte acteerwerk en effecten.Dan maar lkkr op de bank met een pilske en chips erbij ;)
 
Zo net terug van Maikelv.. Thanks nog kerel, het was een klein beetje laat geworden maar ben trots op mijn nieuwe aanwinst! :D
 
Zo net terug van Maikelv.. Thanks nog kerel, het was een klein beetje laat geworden maar ben trots op mijn nieuwe aanwinst! :D


Hehe geen probleem, ziet er heel erg vet uit nou :9~


@t Nick, je mag mij wel als proefpersoon gebruiken mits je over goede en hygienische apparatuur beschikt ;)
 
If you wish to succeed , you should use persistence as your good friend , experience as your reference , Tera Gold prudence as your brother and hope as your sentry.
 
t,s weer sleutelen,gister op de terugweg rotterdam,denbosch 2,5uur langs de weg gestaan,tandwiel van nokkenas af,t,s weer kt.hoorde het geratel al enkele dagen maar deed er niets aan.dom dus,terug bij af,een week werken dan 2weken vakantie,zal h,m snel weer moeten fiksen,als nog kan.distrubitie ketting los in blok nauw ik hoop dat de schade beperkt is gebleven.will see.
 
Mogguh!!! *O* *O* *O*
It's gonna be a beautiful day!!! :Y *D
Snel werken en dan de brommert op! *O*
(Wat wel een zware tegenvaller was vanochtend: Ik moest gewoon een lichtje aan doen omdat het nog aardig donker was :o :o :o ikwilniewinterdonkernie :N :+)
 
*O* *O*Inderdaad, ben tweemaal langs gereden maar was niemand te zien. Toen nog maar wat kilometers gemaakt (140 in totaal) :)
Maar weer is een andere actiefoto dan de gebruikelijke
[~[url="http://img189.imageshack.us/img189/3066/dsc2521v.jpg"]afbeelding~][/URL]

Smooooooooi! :Y *O*

~


Roedy87 schreef op 21 augustus 2011 @ 21:27
:
als we dan toch plaatjes aant posten zijn doek mee *D
was trouwens rustig op de brand...

http://94.100.124.27/1359500001-1359550000/1359527501-1359527600/1359527590_6_xnlz.jpeg

2nd 'Sook mooooooooooi! :Y *O*
 
Laatst bewerkt:
@ Keller, we zijn nog wel eventjes gebleven ja, Phyllis heeft nog demo gereden op een monster.
Gelukkig wel droog gehouden (zweet niet meegerekend :+)
 
morge :W

is kijken of ik mn rijbewijs kan terug jatten vandaag ze zijn te laat lijers :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan