Den Bosch en Omg Deel 66 we gaan in winterslaap

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alleen in een badje gedaan of ook even uit elkaar gehaald en de sproeiers schoon gemaakt en dergelijke?


Nee , ik heb de carburateurs in ongeveer 10 liter benzine flink gespoelt, en vervolgens met een verfkwast en tandenborstel flink geschrobt.ze gaan nog wel uit elkaar om de sproeier bezetting te veranderen, dus dan komt de binnenkant wel aan de beurt... :Y
 
Nee , ik heb de carburateurs in ongeveer 10 liter benzine flink gespoelt, en vervolgens met een verfkwast en tandenborstel flink geschrobt.ze gaan nog wel uit elkaar om de sproeier bezetting te veranderen, dus dan komt de binnenkant wel aan de beurt... :Y

maar goed da ge nie meer rookt _O- _O- _O- _O- _O-
 
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~


1904076_729060083785004_125209237_n.jpg
 
'k Vind de eerste mooier, maar ik vind de tank toch erg plat voor een cafe racer look. Of het frame te hoog, ik vind het mooier als de onderkant van de tank doorloopt in het zitje/kontje. Die tweede vind ik helemaal niks; bijna een ratbike ipv cafe racer. D'r moeten sowieso spaakwielen in.

'k Zou zelf nog wel een bobber willen, maar ik weet ook dat ik er toch geen tijd voor heb. Niet om te maken en niet om te rijden...
:^
 
Heb trouwens geruchten gehoord dat we eind van dit jaar geen koffie mee hoeven te nemen naar de brand maar gewoon daar halen :Y :Y :Y :Y :Y

Als het goed is komen we daar met mijn werk samen met een ander bedrijf in 1 gebouw te zitten dusssssssssssss *D *D *D *D


En neeeeee Jos en Wimmus en Ronald ennn... ennn. eenn.....

:N :N :N :N :N we hebben er dan gin BIER
 
Heb trouwens geruchten gehoord dat we eind van dit jaar geen koffie mee hoeven te nemen naar de brand maar gewoon daar halen :Y :Y :Y :Y :Y

Als het goed is komen we daar met mijn werk samen met een ander bedrijf in 1 gebouw te zitten dusssssssssssss *D *D *D *D


En neeeeee Jos en Wimmus en Ronald ennn... ennn. eenn.....

:N :N :N :N :N we hebben er dan gin BIER


*O* *O* *O* *O* :P :P :P :9~ :9~ :9~
 
Lekkah!!! Zit trouwens te twijfelen of ik de mcron demper laat zitten of met de leovinci aan zal komen rijden....:p
 
Mogguuhh

:W :W :W :W

@Rens gefeliciteerd

Zo maar even begonnen met beetje uitslapen op de eerste dag van mujn weekje vrij

Daarna gaan we volle bak aan de gang om e beneden verdieping weer wat witter te krijgen deze week

Kan beter gaan werken denk ik is minder inspannend hahahaha

*O* *O* *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan