Den Bosch en omgeving deel 10 ; We're on Fire

Status
Niet open voor verdere reacties.
alweer een update:

hoewel sommigen hier niet gecharmeerd zijn van Van der Heijden, heb ik daar toch eens mijn licht opgestoken. Bij oemparts in tiel zou ik voor alle (imitatie) onderdelen voor de bak 420 eurie kwijt zijn, met 1,5 week levertijd wachten...

Van der Heijden kan het hele lijstje, ORIGINEEL YAMAHA, leveren voor 265 euro, en de leverancier heeft alles op voorraad dus de levertijd is 1 dag. Ik kan ze wel zoenen! *O*

Dus als alles met een beetje strakke planning goed uitkomt kan ik zaterdag weer rijden 8-)
 
Grandma, gaat nog sneller en platter dan jij harinkje,
en ook nog eens met een vriendin er achterop 8-)

Vossoss maar eens gebeld.
Nog steeds niet binnen, ze gaan er nu achter aan bellen, en bellen mij vandaag nog terug.
Ik heb echt nieuwe banden nodig nu.
Ik zag net enkele sneetjes en of scheurtjes erin zitten, me is not happy now.
Kijk ik net naar de dotcode en die is 2104!!!!!!!!!!!!!
oftewel week 21 2004, er is gewoon echt weinig met de motor gereden.
Ik bedoel als ik een stuk snelweg gehad heb, dan is die echt al een heel stuk vlakker.
Ik heb de zxr nu ongeveer 2 maanden, en heb er al meer dan 2000 km opzitten.
En heb alles bij elkaar denk ik door mijn rug aan dagen denk ik een 3 weken niet gereden.
Daar komen echt geen bridgestones meer onder...
Ze zagen er nog best goed uit toen ik de zxr kocht...
 
alweer een update:

hoewel sommigen hier niet gecharmeerd zijn van Van der Heijden, heb ik daar toch eens mijn licht opgestoken. Bij oemparts in tiel zou ik voor alle (imitatie) onderdelen voor de bak 420 eurie kwijt zijn, met 1,5 week levertijd wachten...

Van der Heijden kan het hele lijstje, ORIGINEEL YAMAHA, leveren voor 265 euro, en de leverancier heeft alles op voorraad dus de levertijd is 1 dag. Ik kan ze wel zoenen! *O*

Dus als alles met een beetje strakke planning goed uitkomt kan ik zaterdag weer rijden 8-)
Als ze een aanbetaling vragen, dan zwart op wit de levertijd vast laten leggen.
 
Iemand vanavond misschien zin in een ritje?
Ben zo ie zo op de Brand ,maar wil eventueel ff gaan rijden
 
Ok heb ik beeld bij. De medewerker van het magazijn die ik aan de telefoon had zei dat volgens de computer alles op voorraad was bij de leverancier, en dat de leverancier de volgende dag levert als er voor 12.00 besteld is..... en ik ga er vanuit dat er niet dagelijks versnellingsbak onderdelen voor een r6 modelserie '03 - '05 besteld worden :+
 
trammelant mee gehad daar?
Nee, ik heb eigenlijk goede ervaringen daar.
Heb er al diverse handschoenen gekocht, en ook mijn 1e leren Jack.
Ben er eens in de buurt stil komen te vallen met een honda CB1.
Ze hebben hem toen door gemeten, en de spannings regelaar vervangen.
Door een wel hele dure, (paar honderd euro) ik heb gezegt sorry, maar daar heb ik de centen niet voor, en geen pinpas bij.
Hebben ze de oude terug gezet en de accu goed volgeladen, zodat ik toch weer naar huis kon.
Ik heb er verder niets voor hoeven af te rekenen. (ook niet voor het doormeten)...
Dat ik die spannings regelaar niet wilde, was omdat het een oud type was, wat veels te heet word. en veels te duur.
Er waren al betere en goedkopere vervangingen voor... 85 euro...


Maar ergens anders ooit met vooruit betalen.
Dat was voor een crossmotor, alweer erg lang geleden.
Daar was het bigend van kapot gelopen.
Zelf de boel gedemonteerd, en het krukas weg gebracht.

Toen ook gelijk een nieuwe pakkingset erbij besteld.
Half jaar moeten wachten, en toen 3 keer de verkeerde pakkingset gekregen.
Ik had een B-type, en kreeg de c, d en de E type...

Ik had thuis alles netjes op de werkbank gelegd, precies zoals ik het gedemonteerd had.
Me vader was het beu, en mietert alles zo in een emmer, Dagen ben ik bezig geweest, omdat ik geen flauw benul meer had, wat waar zat en met welk boutje.
Uiteindelijk wel gelukt, maar ik had de revetten bij de schakelvorken, aan de verkeerde kant zitten.
1 middag crossen, en de vorkjes waren kaduuk, hij sprong steeds uit de versnellingen.
Ook dat weer gemaakt, maar in de haast een te lange bout in de kickstarter gedaan.
Trapte hem zo bij de koppelings platen naar binnen.

Ik betaal dus nooit meer aan zonder aflever garantie.



Vossoss belt net, terwijl ik hier een heel verhaal neer typ.....
Deze week komen ze binnen....

Ik heb intussen tijd wel andere leveranciers gebeld die acties hadden.
Toch maar eens gevraagd naar de dotcode van die actie banden.
Zijn allemaal tussen de 3 en 5 jaar oud :?

Wacht daarom toch maar op die van vossoss.
Ze waren eerder niet op voorraad bij pirelli Benelux.
Dus ik verwacht een beetje verse bandjes...

Baas belt me ook nog even.
Of ik dan aub halve dagen wil komen werken.
Licht werk, links en rechts wat sluitingen van schommels gaan vervangen...
Natuurlijk doe ik dat....
 
Mooi dat je bandjes binnenkomen en je kunt gelukkig weer een paar uur gaan werken.Scheeld weer een berg verveling *D

Ik heb bevestiging gekregen dat me windscherm 2 weken gaat duren.
Ook weer bij dezelfde kerel Mozes.

Heb dat scherm voor me Gixxer nooit mogen ontvangen dus hoop deze wel te krijgen.

Dat is toch standaard bij die fietsen :+

Ik dacht dat je een tegoedbon voor 3x vervangen erbij kreeg als je een nieuwe kocht hahahahha GEINTJUH!!
 
Laatst bewerkt:
BSA ook nog even erbij, en oude tijden herleven...... :P
 
alweer een update:

hoewel sommigen hier niet gecharmeerd zijn van Van der Heijden, heb ik daar toch eens mijn licht opgestoken. Bij oemparts in tiel zou ik voor alle (imitatie) onderdelen voor de bak 420 eurie kwijt zijn, met 1,5 week levertijd wachten...

Van der Heijden kan het hele lijstje, ORIGINEEL YAMAHA, leveren voor 265 euro, en de leverancier heeft alles op voorraad dus de levertijd is 1 dag. Ik kan ze wel zoenen! *O*

Dus als alles met een beetje strakke planning goed uitkomt kan ik zaterdag weer rijden 8-)

Ik hoop echt voor je dat het zo gaat werken. Het moet daar toch af en toe ook lukken om iets goed te doen ........
Ik hoor het graag als je de bak hebt opgehaald ......
Is overigens geen leedvermaak, maar heb er een hard hoofd in als ik v/d heijden hoor.
Maar laten we hopen dat je snel weer kunt rijden.
 
Ik hoop echt voor je dat het zo gaat werken. Het moet daar toch af en toe ook lukken om iets goed te doen ........
Ik hoor het graag als je de bak hebt opgehaald ......
Is overigens geen leedvermaak, maar heb er een hard hoofd in als ik v/d heijden hoor.
Maar laten we hopen dat je snel weer kunt rijden.
Ik koop er ook wel eens wat, kleding, van de week een paar spinnen voor de tas en leermelk voor het pak. Maar ik vind de sfeer er ook niet echt geweldig, die dames van de kleding gaat nog, maar de rest maakt op mij nou niet echt de indruk dat ze blij zijn dat er een klant aan komt lopen. Maar dat heb je tegenwoordig in erg veel zaken vind ik, in het algemeen wel.
 
Jesus wat doe je er lang over om zo'n nakes te wassen zeg hahaha.

Half uurtje en klaar.Hij is weer schoon!


Voor geintreseerde ik heb van die wielstikkers liggen.Daar kun je een gekleurde rand mee op je velg plakken.
Ik gebruik zelf natuurlijk de kleur groen maar ik heb ook nog:
- Geel
- Oranje
- Wit

Natuurlijk ook het het tooltje erbij om het recht erop te krijgen.
Kosten FREE!!

Tooltje moet ik alleen terug hebben
 
Laatst bewerkt:
Ja als je het jesus laat doen duurt het altijd lang _O-

@Corne: Same feeling here. Maar leermelk ????? Dat klinkt alleen al smerig ;)
 
Ja maar corne zijn koe is pas een paar weken oud ...... Volgens mij doet ie veel meer dan zijn vriendin afzetten bij vriesoord met dat pak ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan