Den Bosch en omgeving deel 14. We are going STRONG

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe komt et men jonghu

kun de nou gerust vertellen alle oude wijze mannen heb ik net wakker gemaakt
 
Laatst bewerkt:
Groothandel van champignons en fruit. Is errug druk altijd met kerst. Volgende week vrij genomen van stage om daar te werken :X Moet alleen even kijken hoe ik ingepland sta.
 
Laatst bewerkt:
Groothandel van champignons en fruit. Is errug druk altijd met kerst. Volgende week vrij genomen van stage om daar te werken :X 10 uur op een dag werken is heel normaal dan :P Moet alleen even kijken hoe ik ingepland sta.
Maar als het erg druk is, dan gaat de tijd toch snel :?

Hier trouwens nog een mooie fiets voor jou, heb je wat om voor te sparen :+
 
En wat heeft ze dan nodig?

Ik begin er niet meer aan, aan een vrouw, ik ga een hond aanschaffen denk ik, heeft toch wat voordelen; hoe later je thuis komt, hoe blijer ie is...

Totdat je toch net iets te laat thuis komt en er een stuk uit je bank gebeten is.... (en ja, ik spreek uit ervaring B| Gelukkig was het een oude bank).

(even buiten beschouwing gelaten dat de vernielzucht van de hond binnen het eerste half uur dat de baas van huis is, plaats vind)
 
Overdag nog gewoon stage en daar is aan het eind van het jaar geen klap te doen.

Ik heb genoeg dingen om te sparen, maar eerst maar is gewoon sparen :+

Hoe zou het weer zijn in de Eifel begin maart? Nog shit? Denk dat ik de week van de carnaval 7 mrt. 2 dagen ga ofzo als het goed weer is. Maja dat duurt nog even :+
 
Overdag nog gewoon stage en daar is aan het eind van het jaar geen klap te doen.

Ik heb genoeg dingen om te sparen, maar eerst maar is gewoon sparen :+

Hoe zou het weer zijn in de Eifel begin maart? Nog shit? Denk dat ik de week van de carnaval 7 mrt. 2 dagen ga ofzo als het goed weer is. Maja dat duurt nog even :+

was eik van plan van de zomer naar de eifel toe te gaan, heb express 1 week minder bouwvak genomen..
weet niet of er dan iemand mee gaat?
zondag vertrekken en dinsdag terug ofzo...
 
Laatst bewerkt:
was eik van plan van de zomer naar de eifel toe te gaan, heb express 1 week minder bouwvak genomen..
weet niet of er dan iemand mee gaat?

Ik houd het niet bij één keer in 2011 :+
Maar ik wil eigenlijk ook nog het circuit op komend jaar.
 
Kanonnen wat een apparaat :9~ :9~ :}

Ik wil hem best, zoek jij wat bedrijven die bereid zijn te sponsoren? :+
 
Laatst bewerkt:
Tegen die tijd wellicht iets organiseren over een Eifelrit.

Lijkt me ook wel gaaf.

Corné, ga jij nog komend jaar het circuit op met de hyper of nu je de SM hebt met de supermotard?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan