Erg leuk die oldtimer
Thanks.
Een jaartje of drie geleden zelf helemaal opgeknapt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Erg leuk die oldtimer
Heb je netjes gedaan zo te zien. Ik heb wel iets met oldtimers. En die GS'en die blijven lopen .........Thanks.
Een jaartje of drie geleden zelf helemaal opgeknapt.
Soort zoekt soort?Ik heb wel iets met oldtimers.
Soort zoekt soort?
Ik heb een vette filmpositie gevonden Corné, vind ik dan.
Kan ik de Euro's uit m'n portemonnee zien vliegen
Een screenshot van het testfilmpje.
[afbeelding]
Geeft wel vette beelden....Ik heb een vette filmpositie gevonden Corné, vind ik dan.
Kan ik de Euro's uit m'n portemonnee zien vliegen
Een screenshot van het testfilmpje.
[afbeelding]
Levert leuke beelden op hoor! heb zelf mijn camera eens aan de passagiersvoetsteun gemonteerd, naar achter gericht. Ik weet niet hoe je hem hebt gemonteerd maar houd even rekening dat je vering veel werk verricht. Neem aan dat de camera dadelijk niet op de band komt . Ik vond het vooral interessant dat je de werking van de vering met die beelden heel goed kan zien. Je staat ervan te kijken wat die voor zijn kiezen krijgt
Mocht je wat tijd over hebben, youtube zoeken naar falierke en dan het filmpje motorrit 050510 (kan ff niet op youtube want zit op mijn werk)
Geeft wel vette beelden....
10 minuten en je lens zit vol troep.
Zit precies achter je band, en met een beetje pech, gooit je band er kleine steentjes tegen aan.
ik geef de voorkeur aan wat er voor je gebeurt.
Ja inderdaad, toch schijnt het onderhoud van de competitie gerichte SMR510 vergelijkbaar te zijn met dat van de SM610 (bij normaal straatgebruikt welteverstaan).artifex: Je moet goed kijken hoe je graag rijdt. Ver weg, met supersporters, circuit, naar je werk?
Een competitie SM is gewoonweg kut om snelweg te nemen, met SSérs mee te rijden, dijkjes te rijden (vaak te hoge snelheid). Maar is daarentegen weer super voor industrieterreinen, circuit, door de stad/dorp heen te jakkeren.
Volgens mij toen je CBR goed was reed je elke dag en overal naar toe. ? Toch ?
Tenzij je veel veranderd bent (wat ik nie geleuf) , lijkt me een zx6r (636) de beste fiets voor jou
Volgens mij toen je CBR goed was reed je elke dag en overal naar toe. ? Toch ?
Tenzij je veel veranderd bent (wat ik nie geleuf) , lijkt me een zx6r (636) de beste fiets voor jou
Neem aan dat de camera dadelijk niet op de band komt .
Thanks.
Een jaartje of drie geleden zelf helemaal opgeknapt.
Ik reed inderdaad heel veel, weet zelf ook niet of dat veranderd isVolgens mij toen je CBR goed was reed je elke dag en overal naar toe. ? Toch ?
Tenzij je veel veranderd bent (wat ik nie geleuf) , lijkt me een zx6r (636) de beste fiets voor jou
Snelweg is inderdaad kut, gelukkig hou ik van binnendoor rijden en i.c.m. navigatie vind ik de juiste weg toch wel.Ahja, onderhoud. Dat bedoelde ik nog niet eens, maar moet je inderdaad ook niet vergeten.
Het is ook de mogelijkheden die je uberhaupt hebt en hoe leuk het rijden is. Op de supermotard over de snelwegkachelen is echt kut rijden en slecht voor je brommer
Anders gewoon proefrijden en voor jezelf kijken wat je leuk vond aan het rijden toen je nog een motor had. Wat waren de pluspunten en wat de minpunten en wat zou je graag doen?
Wil je bijvoorbeeld ten minste 6 keer circuitrijden, dan ben je met een SM 200 euro kwijt, terwijl je dat in 1 keer kwijt bent in Assen.
Een SM erbij vind ik in ieder geval ideaal! Ik zou liever alleen een SS hebben dan alleen een SM.