Den Bosch en omgeving: deel 63 - Nog even geduld

Status
Niet open voor verdere reacties.
De brommer ook maar weer eens van stal gehaald vandaag. Eerst een goed badje gegeven. Maar toch, was ze een beetje boos denk ik. Dat ik een hele tijd niet naar haar om gekeken heb. Ze kreeg zelfs prikkels van haar 4 wielig vriendje en nog wilde ze niet. Toen ik haar zij dat ze snel haar bokke pruik af moest zetten dat het anders wel eens haar laatste week bij mij was besloot ze snel VROEM VROEM tezeggen.
 
Hoe heet jou youtube kanaal? :Y

Ik weet het zelf ook niet uit mijn hoofd, een stel cijfers achter elkaar. Als je even terug zoekt in mijn posts op MF kom je de links van de filmpjes wel tegen (mijn kanaal + filmpjes staan als verborgen en alleen bereikbaar met link).
 
:W :W :W :W

Jij trekt zwarte strepen op een recht stuk weg :Y :Y :Y

Kawasaki power :9 Die flauwe bocht wordt vanzelf scherper eenmaal op snelheid. En dan is het nog geen zomer, en ik heb de tweede achterband nu kort '( Maar het was weer geweldig vandaag en daar gaat het om.
 
Laatst bewerkt:
Dat viel mee, tegenwoordig stromen overal de open sollicitaties binnen.
Oh? Maar dan lijkt het me ook nog moeilijk binnenkomen als ze de keus hebben qua sollicitanten?

Gefeliciteerd Nick!! *O*

Druk op de brand vandaag, tjonge! Ook veel brommerts op de weg gezien. Ik geen tijd helaas. Misschien volgend weekend, kriebelt wel. Maar vandaag koekblik weer wat meer getest :P.
 
tam tam tammmmm

sinds vandaag heb ik dan ook een mf account !!

halloo beste mensen , sommige van jullie kennen mij al andere niet, bij deze ik ben amanda, ( vriendinnetje van Rens/Wabbit )

ik heb een kawa 250-r maar helaas nog geen rijbewijs ( met dank aan de sneeuw van afgelopen "winter")
binnenkort zal ik wel in bezit zijn van een rijbewijs, en hoef ik niet meer achterop :P



Uploaded with ImageShack.us

tot snel !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan