Den Bosch en omgeving deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, die hadden we achteraf ook kunnen pakken, is ook een mooi stukkie. Er komen wel steeds meer drempels enz. te liggen overal.

geen nieuwe drempels kunnen ontdekken vandaag, wel nieuw asfalt tussen veen en andel...

kon goed merken dat iedereen t stof van de motor heeft geveegd, sommige dijkjes waren erg druk bezocht.
 
Ik reed gisterenavond een proefrit omstreeks 19:00 op de Burgman van moeders nadat ik alle remschoenen vervangen had en de olie etc...
Toen kwam ik een Witte Yamaha (denk ik) tegen voorbij het winkelcentrum Maaspoort na de rotonde iemand van hier???
Hij groete in elk geval wel, en dat is zeldzaam voor een motorscooter.
Voor het geval de lullige reactie's komen zij is 60 jaar oud en rijd nog steeds :}
 
Laatst bewerkt:
Ik reed gisterenavond een proefrit omstreeks 19:00 op de Burgman van moeders nadat ik alle remschoenen vervangen had en de olie etc...
Toen kwam ik een Witte Yamaha (denk ik) tegen voorbij het winkelcentrum Maaspoort na de rotonde iemand van hier???
Hij groete in elk geval wel, en dat is zeldzaam voor een motorscooter.
Voor het geval de lullige reactie's komen zij is 60 jaar oud en rijd nog steeds :}
Ik denk dat ik dat was, ik heb in ieder geval net vóór de rotonde een scooter gegroet (maar ik zwaai naar iedereen, brommers, scooters, fietsers, beetje vrienden maken :+ )
op deze zat ik
full


ow, enne :} voor je moeder :]
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik dat was, ik heb in ieder geval net vóór de rotonde een scooter gegroet (maar ik zwaai naar iedereen, brommers, scooters, fietsers, beetje vrienden maken :+ )
op deze zat ik
[afbeelding]

ow, enne :} voor je moeder :]
Je had een zwart leren pak aan met witte helm?
Ik keek naar je zit, zo ver naar voren.
Ik dacht wat is het nou? sorry ik kon het niet thuisbrengen.
 
Neej Tom.


Helaas kom ik hier al wat langer langs als jouw :'):+


En op het circuit zal hij niet komen denk ik :N Daar kun je niet op een brug staan en een appeltje eten :+


Je hebt werkpaarden en je hebt sier paarden he. Ik houd meer van het mooi zijn langs de kant. En een appeltje is gezond. })
 
Ik ben misschien morgen ook weer te spotten in den bosch 8-)

Misschien dat ik met de brommert naar school ga!

Zou je dat wel doen,je motor toevertrouwen aan de school?... _O-

Mijn Ninja gaat in ieder geval daar niet naar toe,neem ik de GPZ wel!

Hij kan zomaar is weg zijn,of er loopt een of andere mongol tegenaan met z'n tas,of doet iets expres,you never know.
 
Zou je dat wel doen,je motor toevertrouwen aan de school?... _O-

Mijn Ninja gaat in ieder geval daar niet naar toe,neem ik de GPZ wel!

Hij kan zomaar is weg zijn,of er loopt een of andere mongol tegenaan met z'n tas,of doet iets expres,you never know.
Ik ga wel vaker naar school op de brommert hoor :P
 
Zou je dat wel doen,je motor toevertrouwen aan de school?... _O-

Mijn Ninja gaat in ieder geval daar niet naar toe,neem ik de GPZ wel!

Hij kan zomaar is weg zijn,of er loopt een of andere mongol tegenaan met z'n tas,of doet iets expres,you never know.

Stel je niet zo aan, er gebeurt nooit wat. Met die gedachte kan je je motor nergens neerzetten.
 
Laatst bewerkt:
Zet mijn motoren zovaak op school neer, er is nog nooit iets gebeurd. Mensen lopen er niet vlak langs als je em goed neerzet en gaan er niet mee kutten. Tenzij je het over middelbare scholen hebt natuurlijk..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan