Den Bosch en omgeving deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Danny.

Ben rond aan het kijken voor een z750 maar nergens zitten standaard die kappen op he zoals jij ze hebt.Zijn die prijzig?
Angelique vond het model ook wel mooi.Alleen de z1000 vond ze niet mooi.
 
Danny had je geen foto toen je uitlaat een andere kleur kreeg ?
Was trouwens een leuk avondje toertje na de brand.
nee helaas geent ijd om foto te maken toen iker op zat :P heb wel gezocht of ik filmpjes op youtube kon vinden want er waren genoeg andere mensne die fotos en filmpjes hebben gemaakt
 
@Danny.

Ben rond aan het kijken voor een z750 maar nergens zitten standaard die kappen op he zoals jij ze hebt.Zijn die prijzig?
Angelique vond het model ook wel mooi.Alleen de z1000 vond ze niet mooi.
nee, onder spoiler en wind scherm zijn er bij gekocht. die ik heb zijn orgi kawa en best duur, maar er zijn ook replica's tekoop voor een zacht prijsje
 
Zag net een groepje motorrijders, ze waren een uurtje misschien 2 geleden gaan rijden. Nu kwamen ze weer terug hier op Hintham.
Tzal wel iets te warm zijn geweest. :+
 
Laatst bewerkt:
Ben vanmorgen om half 11 in vol leer naar Antwerpen gereden,Steyr AUG Replica opgehaald en in Shurgard kluis gestouwd,en weer terug.
Valt wel mee als je 140 en meer rijdt. ;)
Alleen het stilstaan bij stoplichten... -O-
 
Laatst bewerkt:
Net ff een uurtje gereden met een oud collega. Het is inderdaad alleen bij hoge snelheden lekker in het leer.
Ik trek nu maar even iets kouds open :)
 
Nu we het toch over warm hebben zal ik het verhaal wel afmaken :9 .

Ben namelijk net een dag terug uit Alanya het was daar in graden minder dan hier maar het was veel lekkerder!!!
Maarja terug in NL miste mijn motor :] wel

Wie gaat er trouwens morgen op de Parade voetbal kijken ?
Ik zelf moet morgen in een zwart pak daar rond gaan lopen B| . Warm!! maar verdien ondertussen wel geld en voetbal kijken :9~
 
Ik heb vandaag de nieuwe akrapovic uitlaat onder mijn honda cbr 600 rr 2009 ABS gemonteerd.
Weet er trouwens iemand hoeveel db die maakt met en/of zonder db killer?

Op advies van jullie heb ik hem eruit gehaald (klinkt trouwens een stuk mooier)

Verder zou het ook fijn zijn als iemand mij kon vertellen hoeveel db ik mag maken en wat de bedragen van de boetes zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ja om die reden heb ik hem er ook uit gehaald alleen ben best nieuwsgierig als er iets zou gebeuren.

Welke uitlaat heb jij en met db killer of zonder ? en weet jij wel hoeveel db die maakt ?
 






Alae schreef op 10 juli 2010 @ 16:44:
Ik heb vandaag een akrapovic uitlaat onder mijn honda cbr 600 rr 2009 abs gemonteerd.

Het is alleen de slip-on en heb de db killer eruit gehaald.

Nu is mijn vraag weet iemand hoeveel de boete bedraagt en hoeveel db die maakt met en zonder db killer.

Bedankt alvast!
 
Dus je investeert in een herrieschopper en dan ga je daarna jezelf druk maken met het feit of je er gezeik mee krijgt? :?

Ga nou eens gewoon rijden met dat ding :]

Zoals al eerder gezegd, niet naar Dld/Zwitserland en die soort landen, uitkijken met de TT, verder zul je er zelden iets van horen. Kunnen ze elke HD wel van de weg af trekken.
 
Alae schreef op 10 juli 2010 @ 16:44:
Ik heb vandaag een akrapovic uitlaat onder mijn honda cbr 600 rr 2009 abs gemonteerd.
Bedankt alvast!
eej kan het zijn dat ik jou net langs het kannaal tegen ben gekomen van DB naar berlicum?? zag de zelfde motor voor bij komen met een olie vizier?
 
Bedankt voor de reacties !!

Haha wil mijn tractor wel een keer testen :9

Maar als jullie volgende week een keer gaan rijden dan wil ik graag mee! :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan