DF @ Emmen e.o

Lekker warm naast de verwarming
DSC_2091.jpg
 
Ik haal in de winter gewoon de accu er uit..en zet m in huis. in de zomer krijgt ie de kans nie om leeg te lopen hahaha..
 
Dat klopt denk ik zo wel ja haha. Als ik em jn huis zou zetten zou mn vriendin over de rooie gaan en kreeg ik em zelf met tekeningen van mn dochter erop terug lol.
 
Dat kan ja. Maar moet die bende in het voorjaar er dan afpulken. Mij teveel werk :+

Zie trouwens dat het komende week ook gewoon goed weer word.
 
Ook benieuwd naar. Gaan er vanavond nog mensen een stukje rijden? Kheb mn okzier met de 4 wieler net wel weer gehad :+
 
@ Drzzz welkom inderdaad!

@RijderOt staat de motor helemaal stil dan? dan zou het misschien wel handig zijn, als je af en toe een stukje rijd zal het vast wel mee vallen in zon korte tijd. tenminste mijn eigen ervaring.. weet niet hoe de rest hier over denkt:p

Oja mijn nr is: 0620669290

Motor staat sowieso tot en met oktober stil, dan hoop ik mn rijbewijs te hebben. Een keer per week gaat tie wel even de schuur uit en trap ik m even aan. Maar echt rijden niet nee.

Hahaha thuis in de woonkamer...... Hij past niet eens door de deur geloof ik hihi.

Ik en technisch.... hmm. Blijf een vrouw hè. Gelukkig heb ik een overbuurman die veel van motoren weet en een kennis, dus dat scheelt al die hulptroepen in de buurt!
 
Ok allen! We gaan de eerste DF@Emmen e.o. meeting doen!..

Voor wie er zin en tijd voor heeft,willen we een meeting doen op het vlc terrein,(Michel Ardanstraat). @Emmen :Y

Datum:16-08
*O* Tijd:14:00 *O*

Gewoon allemaal ff tijd voor maken ;)
Tot dan!! :W
 
Dag mensen,

Ik ben nieuw hier vandaar dat ik me ff voorstel.

Carlo Musters kom uit Coevorden en rij een CBR 1000 F van 1996

full


Die meeting lijkt mij ook wel wat dus zet mij ook maar op de lijst.

Ik zal P. Paulusma die dag wel even een smsje sturen met de tekst "REGEN UIT" en dan komt alles vast goed.

:W :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan