DF @ Emmen e.o

Oh ja zeker ff afwachten, ben ook niet bang voor een sputter. Ma als ik nu naar buiten kijk ga ik wel van huilie huilie

Zou wel kut zijn! Heb er zin in..
 
Ja voor iedereen bob!..

Met dit kutweer lijkt het mij vanzelfsprekend dat het niet door gaat... regent hier pijpesteeltjes in coevorden nu
 
Nou mensen, tijd om meteen vooruit te denken aan een volgende datum voor onze eerste treffen!! Ja toch?? Lijkt mij het makkelijkst om t gewoon op aankomend zondag te doen!? 23-8.
 
Zou op zich kunnen denk ik. 22e heb ik een feestje dus komt wel mooi uit. Even navragen straks of er verder niks ingepland staat.
 
@Frank,misschien handig om alvast de datum van volgend week zondag in de OP te vermelden bij het DF treffen?
 
Laatst bewerkt:
Ik kan helaas niet aanwezig zijn. Ben dat weekend in drouwnermond aan het crossen op boerenrockfestival
 
Laatst bewerkt:
3441km ongeveer.
Iets meer dan 19x tanken a 23euro. Tanken neemt 10min in beslag ongeveer.

3uur en 10min en 437eu brandstof. Reken daar een setje banden bij a 320euro....
Zou het ook niet doen nee.
 
Mensen ik heb droevig nieuws.. -O-
Ik heb mijn motor verkocht en wordt morgen opgehaald.
Het goede nieuws is dat er wel weer een motor komt *O* , maar weet alleen nog niet wanneer.
Ik hoop dat ik nog met jullie mag meepraten.
:$ :$ :$
 
Ik ben er ook niet bij zondag, zit dan met vrienden in Valkenburg en evt Spa voor de F1 :D

volgende x ben ik er beiii


het wordt in ieder geval mooi weer deze keer haha *O*

:W
 
Kijk aan das ook gaaf bob!!

Ookal staan we der met 3 man,doorgaan zal t haha!!.. ik neem iig nog 1 bij mij uit de straat mee,met een cbr600f2.
 
Mn collega vroeg me ook of we deze week nog oo de motor gaan. Mij teveel snelweg kilometers. Zonde van mn bandjes. Dingen zijn dan zo 4 kant
 
Terug
Bovenaan Onderaan