DF @ Emmen e.o

Vanochtend deze rakker nog even kort uitgelaten! *O* }) (nog niet helemaal klaar)
Vanmiddag gaat hem niet worden denk ik.. :N


20150308_104757_zpsfxhp9zhu.jpg




20150308_113609_zpsr2fmfzml.jpg
 
Ging lekker vanmiddag (gisteren ook al trouwens), lekker wat kilometers weg getikt.

Maar die tunnel, daar gaat nog gezeur van komen. Wat een prachtige klankkast :D
 
Ging lekker vanmiddag (gisteren ook al trouwens), lekker wat kilometers weg getikt.

Maar die tunnel, daar gaat nog gezeur van komen. Wat een prachtige klankkast :D


Ik verbaas me er ook steeds over hahaha. Stond gister ook met een paar motor rijders voor het groene licht, glimlach van oor tot oor hahaha. Daar gaat een x controle komen ; (
 
Een aantal zijn goede bekenden van elkaar idd. Er komen straks nog een aantal hier die ook altijd wel in Emmen te vinden zijn.
 
OP weer bijgewerkt. Zit alleen nog op 1 foto te wachten :)

Dan bedoel je die van mij zeker, 😉

Was de bedoeling vandaag rondje te maken en fotootje te uploaden. Werd alleen eerst opgehouden door visite enzo. Toen dacht ik even snel die hugger erop zetten, daar was ik afgelopen week namelijk al aan begonnen. Eenmaal d'r op sleet ie aan 😒 past niet goed om de band heen. Dus kon die eraf. Koste beetje veel tijd.
toen werd t beetje laat. Savond nog langs m'n schoon ouders, dus t ging over voor vandaag...
 
@mpowerd
Ik zag jullie al rijden! Dus snel door die tunnel en gingen jullie linksaf:p
Me maatje schrok hij zei waarom toeterde die allemaal!

Mooie fietsjes ook, moeten inderdaad maar eens met een groep gaan rijden!
 
Laatst bewerkt:
Geeft niet Mike hahaha. Komt wel.
Ja die tunnel wordt wel een binnentrekken ben ik bang voor.
Maar zoo gaaf :-)
 
Gister ook de eerste kms gemaakt. :]
Nog ff kalm an met de nieuwe bandjes maar ging verder super. *O*
Uiteraard ook nog even door de tunnel, mooi man...... 8-)
 
k*tzooi zou willen dat ik ook rijden kan!..gister alsnog heel eigenwijs geprobeert,ma moest na 15 min al opgeven..
Wel mooi om te lezen hoe iedereeen er eindelijk weer op uit kan haha!!..
 
k*tzooi zou willen dat ik ook rijden kan!..gister alsnog heel eigenwijs geprobeert,ma moest na 15 min al opgeven..
Wel mooi om te lezen hoe iedereeen er eindelijk weer op uit kan haha!!..

Het seizoen is nog lang joh!
Pak je rust, doe af en toe wat oefeningen om weer wat kracht op te bouwen en voor je het weet blaf je ook door de tunnel :D
 
Daar hebben jullie gelijk in..forceren is nooit de oplossing,maar goed, de winter duurt al zo lang haha.. en ik heb ook t gevoel dat er nog iets niet goed zit..dus ben bang dat ik er nog niet klaar mee ben.. maar goed sh*t happens :Y

Geeft wel mooi de tijd om kutklusjes te doen zoals mijn velgen voor m'n bora reanimeren _O- Wat een enorm schijtwerk hé,le mans replica's schuren,héél veel hoekjes en spaakjes haha..
 
Dat stuk niet meer gefilmd. Accu leeg.
Dit is een gopro lookalike. Kost iets van 100eu incl verzenden.
Van het merk SJCAM SJ4000
 
Terug
Bovenaan Onderaan