DF @ Emmen e.o

Dacht dat je die TL1000 niet meer had.
Supergaaf ding. Klapte er mal over :-).
Gisteren was het wel weer heerlijk weer om te rijden. Jammer dat ik cursus had in Zevenaar.
 
vandaag even een ritje gemaakt met de nieuwe bandjes en het beviel me erg goed!!

weet iemand nog leuke route's, zaterdag even een ritje doen als het weer meezit..
dus alle tips zijn welkom!
 
Zoveel! :9
Binnendoor via Zweeloo, Westerbork naar Assen (JMP), of via Coevorden, Hardenberg naar Ommen, ff een ijsje scoren bij mooi weer :Y


Beide mooi!

Of een vet visje happen in Lauwersoog ;) ook altijd een leuk rondje (Helemaal binnendoor via Groningen etc.) ben je wel paar uurtjes zoet mee ;)
 
Over de dijkjes van Zwolle naar Deventer.

Duitsland binnendoor naar Ootmarsum en dan richting Borne en dan Hengelo
 
Helemaal super om te horen! wilden richting almelo/saasveld? Ben daar ooit eens wezen stappen, zitten allemaal mooie kronkel bochtjes.. Dus als het was is zal ik het delen!

Thanks allemaal
 
Over de dijkjes van Zwolle naar Deventer.

Duitsland binnendoor naar Ootmarsum en dan richting Borne en dan Hengelo


de dijkjes zwolle deventer zal ik even overslaan als ik jullie was. ben er afgelopen dinsdag gelaserd. heel sneaky een 60 km zone aan het begin.

had werkelijk geen idee dat ik te hard reed want de weg is daar erg breed en overzichtelijk.
nu het seizoen weer begint staan ze erg veel te laseren daar.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren een route van internet gehaald en een rondje Drenthe gedaan, het was om meerdere redenen niet top.
- de maker van de route houdt van stapvoets door dorpjes rijden
- veel lang, niet spannende stukken langs het water
- meer dan de helft bestond uit klinkerwegen

Toppunt was de tussenstop in Spier om even wat te drinken, bleek de hele tent daar vol te zitten met leden van een shantykoor :S
Gelukkig zongen ze niet, maar we vielen wel op qua leeftijd en outfit natuurlijk.

Kwam nog bij dat het eigenlijk net te fris was ondanks het zonnetje. Op naar volgend weekend :P
 
haha dan tref je het wel met het Shantykoor.. :P
ja ik hoop ook inderdaad dat het volgend weekend beter wordt, kan niet wachten tot ik van de Michelin's gebruik kan gaan maken ivm het inrijden..
 
Bij nader inzien:
1979966_10202973628039056_507524472_o.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan