DF @ Emmen e.o

1e foto vind ik wat mooier ;) die mag dr wel in!

Vorige week donderdag of vrijdag, toen het nog redelijk mooi weer was, met max 55 door de tunnel gereden...

Stond bij het stoplicht voor de tunnel achter een zwarte VW Polo, zag dat er 2 wel heel erg gelijke mensen in de auto zaten met gele strepen op de rug. eenmaal vlak voor de tunnel gingen ze direct naar de rechterbaan, volgens mij in de hoop dat ik mn gas zou open trekken. :N

uurtje later nog eens rondje door de tunnel, reed er weer politie. Wel beetje oppassen dus...
 
Vanmiddag even een rondje gedaan, het was immers droog en zonnig....

Bij Anbergen in Slagharen maar even een bak koffie gedaan en gewacht tot de regen over was, viel verder wel mee qua regen.
Na die tijd wel even bezig geweest om m'n motor en laarzen weer schoon te krijgen :P
 
Nou idd zeg. Mn palmboom lag al ondersteboven vanavond. Gelukkig is de wind wat gaan liggen.

Zal 1 dezer dagen wat offertes opvragen voor nieuw setje rubber.
 
Met dit weer waag ik mij er niet aan haha. :P

Heb stiekem nog de hoop dat het Paasweekend nog een ritje toelaat.. maar als ik de voorspellingen zo zie.. -O-


:W
 
:9~ :9~ :9~ :} :} :}

2015-04-03%2019.13.05_zps0zcnhqol.jpg



Net na et eten nog ff een rondje Emmen gepakt!inclusief stukkie CERT

:W
 
Ik stond in de auto bij de stoplichten bij de DRAKA, ik zag je aankomen slingeren :)

Had ramen dicht dus niets gehoord! was wel lekker weer om even te rijden ofniet?

Haha dat slingeren zegt me niks O-)
ja was zeker lekker om te rijden... kon het nog niet zo lang vol houden door handblessure jammer genoeg.
maar het tunneltje is weer gepakt *O* heerlijk...

@bob: staat er mooi op man!! Echt een bruut apparaat :]
 
De zon komt er al voorzichtig weer door en de temperatuur loopt al weer op. Wie gaan er vandaag en morgen nog een rondje doen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan