DF @ Emmen e.o

@John Doo:sorry ik had je post niet meer gelezen! -O- ik ben er net weer.. maar ik heb het vermoeden dat wij elkaar tegen zijn gekomen! T was iig een zelfde dikke twin als jij hebt..

mocht ik morgen nog een stukkie doen gooi ik m in de groep uiteraard..

@frank:ik reed naast je vanmiddag :Y alleen jij langs de Gamma zijde en ik over de rondweg :W
 
Was je met de auto? Kan me niet heugen dat ik naast een motor bij het stoplicht heb gestaan. Ben wel ff in zn 2 hoge toeren door de tunnel gegaan.
 
Denk niet dat jij het was dan.. ik reed op de motor, wit/paarse fireblade, rood/witte wielen.. ben nog naast diegene gaan rijden, handgebaard dat ie dik klonk.
 
ja klopt.. ma climate controle doet n boel hé :Y

morgen maar kijken of er nog een leuke droge periode is..
 
Laatst bewerkt:
Als er vandaag nog word gereden, count me in. En nee denk niet dat wij elkaar hebben gespot. Hoewel de mijne wel dik klinkt😇
 
Ondanks dat t wat donker is wil ik der nog wel ff uit.. buienradar zegt dat t droog blijft, en omdat ikgraag wil vetrouw ik er maar op haha.. anyone game?
 
Ik was zojuist nog ff op Industrie Emmen, kwam nog 3 andere bikers tegen ;)

a.s. zaterdag wilde ik even een dag deel Rijden op TTT (Pottendijk), mits het weer een beetje mee zit :)
 
Hey guys, ik leef ook nog ;)

Heb de meesten van jullie lang niet gezien!

De volgende x dat jullie meeten kom ik misschien ook wel ff langs wippen!

Na een KTM 690 SMC en een Aprilia Dorsoduro 750 Factory ben ik weer terug bij m'n 3e 3 cilinder, Triumph is toch echt mijn merk!

IMG_2878.jpg
 
Nog wel even geduld, maar deze rijdt waarschijnlijk (en hopelijk!) vanaf oktober rond rondom Emmen en omgeving :-) Kawasaki vn 800. Mijn eerste motor, helemaal trots!

870a34b4276f4b78c379bdf78be165ee.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan