DF @ Emmen e.o

Vanmiddag heerlijk wezen scheuren op TTT bij Pottendijk, super gaaf :D. Misschien een idee om daar een keer te meeten/rijden.

Kleine sfeer impressie :9~

IMG_20150718_152306_zpsiecemvha.jpg


IMG_20150718_152330_zpswi6zxkhl.jpg







:} :} :} :] :]
 
Ah, had ik even aan moeten denken dan was ik komen buurten.
Is TTT vaker geopend voor een beetje vrij rijden?
 
Ah, had ik even aan moeten denken dan was ik komen buurten.
Is TTT vaker geopend voor een beetje vrij rijden?

Ik ga vaak is kijken, er is erg vaak iets te doen. *O*

ze zijn 7 dagen per week geopend, 9 tot 16:30. je kan vrij rijden zolang de track niet is afgehuurd in clubverband etc. (dus vaak za & zondag niet toegankelijk) ik had geluk dat dit weekend vrij was van evenementen :D.

45 euro, kan je 'n middagje lossss :] :] :]

* je kan op de site zien wanneer t circuit afgehuurd is, dus dan is er altijd wel iets te beleven/bekijken

:W
 
Laatst bewerkt:
Dat er regelmatig iets te doen is wist ik idd
Dat je dus regelmatig vrij de baan op kam wist ik niet, goede tip :)
 
@bob:dat is idd een goed id om een x te doen! En idd ook een goeie tip... wist ik ook niet dat je daar zo vrij rijden kon!!

@rijder0t & Hinzu, welkom :W
 
Hey allen... stilletjes hier haha... zal wel door de vakantie en t weertje komen!

ik stap er zo iig nog ff op!

Ik heb vanmiddag nog ff gereden, rondje Emmen-Schoonoord-Odoorn
!
Vanavond ga ik proberen m'n nieuwe Zard volledig systeem onder de motor te meubelen, zal wel een leuke worsteling worden.. :')
 
Laatst bewerkt:
t word me al gauw te warm..
Weet je nog? 3 weken geleden, dat hele warme weekend? Ja? Dat weekend zat ik in de Eifel rond te tuffen, dát was warm :Y
Maar ach, alles beter dan de regen die we de laatste jaren steeds hadden. Een keer wat anders, nat van het zweet in plaats van nat van de regen.
 
Weet je nog? 3 weken geleden, dat hele warme weekend? Ja? Dat weekend zat ik in de Eifel rond te tuffen, dát was warm :Y
Maar ach, alles beter dan de regen die we de laatste jaren steeds hadden. Een keer wat anders, nat van het zweet in plaats van nat van de regen.

Haha ja! Dat weet ik nog :Y
is ook zo hoor.. beter zweet dan regen, ik klaag ook niet, maar rijden doe ik dan ook niet ;)

@Jon Doo:count me in :]
 
Laatst bewerkt:
Ik stap vanavond nog wel op John doo. tegen hoelaat stap jij op?

over TTT trouwens, als je daar op wilt moet je niet teveel lawaai hebben, daar heeft ome piet een hekel aan
 
Ik stap vanavond nog wel op John doo. tegen hoelaat stap jij op?

over TTT trouwens, als je daar op wilt moet je niet teveel lawaai hebben, daar heeft ome piet een hekel aan

Oh dan word dat sowieso lastig voor mij... m'n carbon demper is een blérpijp, en m'n Arrow een BLÉRpijp haha...

rond hoe laat vanavond!? En waar.. ik moet uit coev'n komen.
 
Zullen we 1915 afspreken bij de McDonald's? Ofzo?
Heb geen idee en hoop dat ook iemand een leuk rondje weet, ben nog een beetje een drenthe maagd op de brommer😇
 
Ik kom ff andere x, heb gisteren vol systeem geplaatst maar de motor loopt voor geen meter nu..
Alleen maar dikke knallen, gele vlammen, noem maar op!
Laat hem dus eerst ff afstellen, loopt veel te arm nu!
 
Terug
Bovenaan Onderaan