DF @ Emmen e.o

Hij heeft zijn enkel gebroken. Als t goed is werd hij vandaag geopereerd. We reden op het klaverblad holsloot,afslag coevorden. Hij was bijna op t rechte stuk toen zijn achterwiel weggleed,en daardoor is hij rechtdoor geschoten. K vond t er naar uitzien in mijn spiegel!!
 
Laatst bewerkt:
John sterkte gewenst en natuurlijk k.. van de motor maar dat is altijd vervangbaar.

Vanmiddag zelf een klein stukje gereden maar lichamelijk ging het niet al te lekker helaas
 
Ben inmiddels geopereerd gisteravond, 2 stalen platen in het onderbeen, maar alles gaat goed. De breuk met botfragmenten zit 5cm boven de enkel. Allen bedankt voor de steun. Denk dat de rsv wel is afgeschreven, maar wou toch al over op een bobber. Alleen de manier waarop nu is een beetje lullig. Maar de wijst les voor mij: bezuinig nooit op je pak, helm of andere persoonlijke bescherming. Dat heeft mij gered.
 
Jezus wat een pijn moet je gehad hebben bij die breuk.
Maar je kan het ieg nog navertellen, dat dan weer wel.
Sterkte!
 
Ben inmiddels geopereerd gisteravond, 2 stalen platen in het onderbeen, maar alles gaat goed. De breuk met botfragmenten zit 5cm boven de enkel. Allen bedankt voor de steun. Denk dat de rsv wel is afgeschreven, maar wou toch al over op een bobber. Alleen de manier waarop nu is een beetje lullig. Maar de wijst les voor mij: bezuinig nooit op je pak, helm of andere persoonlijke bescherming. Dat heeft mij gered.

sterkte met het herstel, die wijze les heb ik ook al gehad.
Mijn leren combi heeft ook erg letsel voorkomen bij een schuiver.
 
@black z: gister gespot in emmen? We passeerden elkaar wederom bij stoplichten met flitspaal.. ik reed richting de tunnel. Ik wederom op paars witte fireblade, samen met vrouwtje op groen/paarse ninja
 
@tall one, haha ja klopt. had de link niet gelegd gister maar nu je het zegt :Y
was weer te laat op huis aan, reed in schoonebeek toen begon het te regenen |(
en heb er een hekel aan om in de regen te rijden, ben zuinig op m,n brommert
 
Laatst bewerkt:
Haha ok,kan gebeuren ;)
Wel grappig dat beide x op dezelfde plek is.. :Y

Daar kan ik inkomen... wij kregen de eerst spetters op t kopje in t 60 stuk.. toen kreeg ik ook haast :] os bint ok zuunig :Y
 
Sterkte John Doo!
Ik ken het gevoel, drie maanden geleden ook een schuivertje gemaakt (incl botbreuk) en ben inmiddels weer redelijk up&running :)

En idd, goed pak en helm is goud waard. Als ik geen boom had geraakt had ik 0,0 letsel gehad
 
Wat nou dan?! Klaar ermee? Of tijd voor wat anders?

en de motor richardt? Fijn dat jij er dan uiteindelijk nog goed van af bent gekomen!.. watskeburt?
 
@HinZu:motor al goed aan de loop?

Zit nu een Triumph volledig systeem tune in de ECU, loopt wel veilig maar nog steeds te arm.
Ik twijfel of ik hem ergens op een Dyno wil of een kabel haal en er zelf mee aan de gang ga met Tuneboy software.

Nadeel van de dyno is dat de beste Triumph tuner (Fredriks) in Goes zit, geen zin om 330km heen en 330km terug te rijden..
 
Hey Ryan!,
Ik zal je bike ff in de OP knallen. Freriks is idd een eind uit de buurt.... Kan HdeB je niet een beetje op weg helpen? OF heeft die weinig kaas gegeten van Triumph?

Ben even een week weggeweerst dus moet ff bijlezen allemaal.
@ John Doo, mega balen zeg! Hopelijk maak je het weer goed nu. Lag er zooi op de weg?

Afgelopen week heb ik met mn gezin in de eifel vertoefd. Zaten vlak bij de Nordschleife dus kon het niet laten met de MPS een rondje te doen.
Verder daar super weer gehad en mega genoten natuurlijk :)

Nu ga ik de OP bijwerken :)
 
Hey Ryan!,
Ik zal je bike ff in de OP knallen. Freriks is idd een eind uit de buurt.... Kan HdeB je niet een beetje op weg helpen? OF heeft die weinig kaas gegeten van Triumph?

Ben even een week weggeweerst dus moet ff bijlezen allemaal.
@ John Doo, mega balen zeg! Hopelijk maak je het weer goed nu. Lag er zooi op de weg?

Afgelopen week heb ik met mn gezin in de eifel vertoefd. Zaten vlak bij de Nordschleife dus kon het niet laten met de MPS een rondje te doen.
Verder daar super weer gehad en mega genoten natuurlijk :)

Nu ga ik de OP bijwerken :)

Moiii

HdeB kan het zeker maar ik hoor steeds meer negatieve verhalen over hem, hij schijnt je een behoorlijke poot uit te trekken..
Heb in 2009 m'n GSX-R bij hem laten afstellen, hij liep daarna super maar ik was toen al iets van 280 euro kwijt voor anderhalf uur werk.. Zal nu alleen maar duurder zijn!
 
Hmm oke. Best wel vreemd idd. Ik was in 2011 200euro kwijt voor 4 uur en 2 bussen injectiereiniger etc.... Hij mosterde wel veel, is meer van het Italiaanse spul. Anderzijds moet ie wel klantvriendelijk blijven anders is het een kort bestaan..
 
Terug
Bovenaan Onderaan