Diverse schaalmodellen te koop.

KwaSuz

MF veteraan
Donateur
20 aug 2006
10.054
10.034
Het mooiste stukje Friesland
Wegens inkrimping/ruimte gebrek verkoop ik een deel van de schaalmodellen collectie.
Ze zijn allen van het merk Maisto en ca. 10cm lang (volgens mij 1:18).

De opbrengst gaat naar stichting vergeten kind Met de Tour de Extravaganza geld inzamelen voor Het Vergeten Kind


De lijst:
BMW
R1200c
R1100r
R1100rt-Police=verkocht
R1100rs
F650GS
C1

Indian
Chief
Four

Suzuki
RM250
GSX1300R Hayabusa

Malaguti
Phantom f12

Honda
F6c
cbr600f
cbr600F4=verkocht
NR
cr250r
XR400r
VT1100C2
Goldwing SE

Kawasaki
KLX250r
ZX-12
ZX-9r

Peugeot
Elyseo 125
Speedfight

Ducati
996sps
748
MH900E
Monster900
Supersport 900 FE
Monsterdark

Yamaha
XV1000 Virago
YZ400F
TT250r
YZF R1
Thunderace
YZF R7=verkocht
TDM 850
V-max
FZR600R=verkocht

Münch
Mammut 2000

Moto Guzzi
V10 Centauro

HD
FLHR RoadKing 1999

Allen in goede staat; bij de Hayabusa zit helaas het ruitje een beetje los en bij de cbr600f mist de zijstandaard.

Ophalen versturen in overleg via pb.
Foto's op aanvraag , die post ik hier wel.

prijs; tja doe een leuk bedrag, nieuw kosten ze volgens mij €10-20 Euro.
voorbeelden:
39ACCDB3-7CB5-4C7F-91CD-77062AE1C935.jpeg

A590F4BB-9836-4E32-888D-AD2B88AB6A33.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Dank je,
Helaas net het jongere model, had op een blauwe gehoopt
Succes met de verkoop en tof dat je er een goed doel mee helpt :}
 
Even spammen :P :
@Rob RD , nog een mooie FZR600R voor bij de verzameling?
Kost weinig en da’s niet duur :+

5383885F-9F8A-4957-9F62-C7167A87C7BB.jpeg

Kan maar zo zijn dat je deze over het hoofd ziet en dat wil ik niet op m’n geweten hebben.
 
Uiteraard...
Als ze nieuw 10-20 euro kosten en de opbrengst gaat naar (de nieuwe laptop, ergonomische stoel of leasemercedes van de directeur van) het vergeten kind geef ik er 15 euries voor, stuur maar je banknummer, ophalen doe ik wel een keer...
 
De kleurstelling en de geometrie herken ik overigens niet hoor... :+
 
Uiteraard...
Als ze nieuw 10-20 euro kosten en de opbrengst gaat naar (de nieuwe laptop, ergonomische stoel of leasemercedes van de directeur van) het vergeten kind geef ik er 15 euries voor, stuur maar je banknummer, ophalen doe ik wel een keer...
Ik, m’n vriendin en zelfs Babette van Veen zijn je eeuwig dankbaar.
waarschijnlijk de vergeten kindjes ook wel
:t
:+
 
En up....
3 verkocht.... dat schiet niet op zo met de ruimte -O-
Indien je niet achter mijn genoemde “goede doel staat” wil ik het ook overmaken naar een ander goed doel, naar keuze. ( nou niet iedereen z’n eigen rekening nr. Doorgeven:+)

Nog maar wat voorbeeldjes dan:

4311D82E-4A4F-4675-B8DD-9D4D4EDC6C27.jpeg

E6A3212F-EC6E-4C95-B4EC-DBEECF8EC28C.jpeg


6DC38C83-E3C0-4BAC-9C9C-04FF402490C6.jpeg

37F10AE5-DECE-46F1-A067-C953DB305694.jpeg
 
Ik heb 30 overgemaakt omdat ik de yzf R7 er ook best wel bij wil hebben als je het daarmee eens ben
 
@KwaSuz Ik ga je hierover iets vertellen...

Ik heb een zoon, die is nu 28 ofzo. Ik heb er met mijn vrouw voor gezorgd dat die jongen een onvergetelijke jeugd heeft gehad zonder dat het decadent moest worden. Een opvoeding met dieren, paarden, kippen, honden, katten, maar ook met auto's, motoren, autorace, kamperen, vakanties, het heeft hem op een simpele manier aan niets ontbroken, een enorme afwisselnde jeugd gehad. Er is altijd iemand voor hem thuis geweest, geen creches of NSO of dagopvang. Op maneges en circuits en vakanties was er de sociale omgeving waar hij in thuis was. Dat hebben zo ontzettend veel kinderen niet. Mijn vrouw heeft hem onlangs gevraagd van: "knul, zou jij je kinders anders opvoeden als dat wij jou hebben gedaan??" waarop hij antwoordde: "nou ik dacht het niet he!!!"
Ik weet dat er armoe is in Nederland. Mensen die niet in de schulden zitten doordat ze een 2 mtr. TV bij de Wehkamp hebben gekocht op afbetaling, vader en moeder allebei een Iphone x10 met megaabonnement om op fakebook te melden dat ze de kinderen een dag eerder van school hebben gehaald omdat ze een huisje bij centerparks hebben voor 20 dagen maar gewoon omdat ze het niet hebben.

Daar wilde ik wat aan meedoen. ik heb me de tering zitten prakkezeren hoe of wat,ben uiteindelijk op het idee gekomen om bij grotre christelijke feesten, kerst, pasen, sinterklaas, een enveloppie te maken met een flink bedrag er in, moet je wel denken aan een modaal weekloon, en daarvoor heb ik, hoe nederlands het ook zijn mag, met als criteria via internet een Katholieke school met een blond juffie dat 40 uur werkd (begrijp de beelspraak) gezocht om te zeggen: "Joh, jij ziet wie er met kapotte schoenen en oude kleren hier op mooie dagen op school komt, jij ziet wie er niet op nikes loopt, DAAR is dit enveloppie voor, zeg niet van wie het komt, maar maak asjeblieft één gezin gelukkig, dat die ook eens normaal feest kunnen vieren". Desalniettemin kreeg ik tekeningen via Juf van kerstbomen, met gedekte tafels, zakken sinterklaaskado's enzo. Ik geef bewust niks aan fondsen met negertjes met een vliegje erop, dat kwam 50 jaar geleden al voorbij en daar veranderd niks aan. maar omdat ik wat moest doen omdat ik vind dat ik het goed heb ben ik deze weg ingeslagen. Daarom dus ook een bijdrage uit principe. Ik ben niet van de fondsen, je zag de eerdere opmerking over laptop, stoel en auto maarmensen die zó'n doel steunen, die steun ik ook...

Mijn kind is zeer gelukkig opgegroeid, andere kinderen moeten dat ook kunnen...
 
20200819_165951.jpg


Hij is binnen, bedankt!

M'n vriendin; waarom heb je nou weer vaatwastabletten besteld!? _O- _O- _O-
 
Niemand die meer een leuk mini-me-motortje wil -O-
Ik heb nou niet het idee dat In de kast heel veel ruimer is geworden...
Het goede.nieuws is.... er is nog heel veel keus *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan