doen of,,,, niet doen ???

paul600rr

MF'er
19 jul 2003
93
0
noordwijk
nou ik heb nu al een tijdje mn motor te koop staan en een aantal keren reactie gehad maar steeds ging het niet door.
nu heb ik iemand die komt kijken en mn motor waarschijnlijk wel wil kopen maar wel voor minder dan ik eigenlijk in gedachten had.
ik wilde mn motor, honda cbr 600rr met 8500km en versleten achterbandje :P , verkopen voor 9500,- maar wil hem nu wegdoen voor 9000,-.
moet ik dit gewoon doen en lekker 9000,- vangen of kan ik er meer voor vragen :?
ik heb wel is meer gevraagd wat ik er nog voor kan vragen maar weet het eigenlijk nog steeds niet :? :? :?
dus,,, wie kan mij adviseren?

alvast bedankt groetjes paul
 
als je nu al een cbr600rr met 8500km wegdoet (was verkopen makkelijker dan de band vervangen ofzo :? ) zal geld wel niet zo hoog op je prioriteiten lijst staan... O-)
 
Boel geld 500 euro.. Maar net of je hem echt kwijt moet en of je het kan missen..

Ik zou proberen er iets meer uit te krijgen..

Groeten
 
als je nu al een cbr600rr met 8500km wegdoet (was verkopen makkelijker dan de band vervangen ofzo :? ) zal geld wel niet zo hoog op je prioriteiten lijst staan... O-)

nou volgende week zou er een nieuw achterbandje onderkomen maar als ik hem nu kan verkopen ga ik dat natuurlijk niet doen.
maar geld is wel belangrijk natuurlijk en ik wil gewoon weten wat ik er nog voor kan krijgen, want er zijn zo veel mensen die verschillende bedragen zeggen dus ik weet het onderhand niet meer :?
 
nou volgende week zou er een nieuw achterbandje onderkomen maar als ik hem nu kan verkopen ga ik dat natuurlijk niet doen.
maar geld is wel belangrijk natuurlijk en ik wil gewoon weten wat ik er nog voor kan krijgen, want er zijn zo veel mensen die verschillende bedragen zeggen dus ik weet het onderhand niet meer :?

ff wachten... het "seizoen" is nog maar net begonnen zullen nog hele hordes motorrijders opzoek gaan naar nieuwe fietsen... (heb je een andere motor op het oog?)
 
jeetje hoezo dat man :P
Precies als je die 500 echt nodig hebt ff wachten seizoen
moet nog beginnen :)
 
ik heb die 500 euro niet echt nodig maar ja 500 pleuro is toch 500 pleuro :P
en waarom ik een auto wil kopen ipv motor?
tja, ik vind motor rijden super maar ik vind de motor te duur voor wat ik er eigenlijk mee rij dus ik wil een leuk koekblikje :X kopen en dan later een wat goedkopere motor erbij nemen.
en van de zomer kan ik natuurlijk altijd nog een motor huren :)
 
Ja moelijk je moet het zelf ff weten wat je doet he :P
jou poen. En er een leuke goedkopere motor bij nemen
is ook wel een goede oplossing denk ik :)
 
Ja moelijk je moet het zelf ff weten wat je doet he :P
jou poen. En er een leuke goedkopere motor bij nemen
is ook wel een goede oplossing denk ik :)
Ja of een echt koekblik.. die dingen heb je al vanaf 500 euro... kan je weer een jaartje rijden. Ik ga ook straks een motor aanschaffen.. terwijl een auto praktischer is. Heb nu wel al min of meer een auto.

En auto kan je nog wel is van de zaak krijgen enzo. Motor meestal niet.
 
Koekblik kopen omdat dit goedkoper is???? :?
Had zelf koekblik, en daar betaalde ik 50,- euro voor in de maand voor zowel wegenbelasting als verzekering. (bij elkaar opgeteld dus 100 euries!)
Dan nog 50 liter tank diesel die na 600 kilometer leeg was!!! :P
Verder 4 banden in plaats van 2!!
Lang niet zoveel geinteresseerden!! Kijk maar eens naar hoeveel lui er op een oude motor uit 1988 afstappen met veel bewondering en het aantal mensen dat op je afstapt vanwege je Jetta uit 1986!! :+
Stick with the motor dude!!! 8-)

Greetz,
Starrrr
 
nou ik heb nu al een tijdje mn motor te koop staan en een aantal keren reactie gehad maar steeds ging het niet door.
nu heb ik iemand die komt kijken en mn motor waarschijnlijk wel wil kopen maar wel voor minder dan ik eigenlijk in gedachten had.
ik wilde mn motor, honda cbr 600rr met 8500km en versleten achterbandje :P , verkopen voor 9500,- maar wil hem nu wegdoen voor 9000,-.
moet ik dit gewoon doen en lekker 9000,- vangen of kan ik er meer voor vragen :?
ik heb wel is meer gevraagd wat ik er nog voor kan vragen maar weet het eigenlijk nog steeds niet :? :? :?
dus,,, wie kan mij adviseren?
alvast bedankt groetjes paul
Paul,

Denk dat je gewoon de juiste persoon nog niet hebt gevonden.
De drang om hem dan te verkopen voor minder is denk ik een emotioneel vervolg.
Weet natuurlijk niet hoeveel tijd je neemt om hem te verkopen, maar geloof wel dat de bottomline 9500,- moet zijn voor zo'n machine.
Tis maar wat je wilt het geld of er snel vanaf zijn?
suc6 met je keuze uhh verkoop ;)
 
Wat dacht je van het voorstel om af te spreken met de potentieel koper om er 9500 (of iets in die richting) van te maken nadat jij er een nieuw achterbandje op gelegd hebt. Kan de koper misschien net over de streep trekken.
Bandje kost geen 500Euro, dus je hebt altijd weer iets meer verdiend.

Succes.
 
Succes met de verkoop.

Volgens mij zit de verkoop van motoren en auto's flink in het slob.

Je moet niet vergeten dat € 9.000,- een hele hoop geld is.
Mensen gaan voor dat geld liever naar een dealer of motorzaak, hebben ze toch meer het gevoel van zekerheid.

Kijk maar eens op verschillende sites, prijzen lopen zoveel uiteen, dat je gewoon niet meer weet wat de juiste prijs is.

En het valt me zelfs op dat particulieren vaak nog meer vragen dat bedrijven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan