donateur

Via PayPal krijg je automatisch een bericht, via Ideal moet je zelf weer verlengen.
Ik ben stiekem donateur en heb betaald per Paypal. Geen idee wanneer ik dat gedaan heb. Is er een mogelijkheid hier melding van te krijgen? Alvast bedankt
 
Krijg je niet een automatisch bericht van PayPal? Dat zou wel moeten namelijk.
Kijk anders bij je PayPal transacties of er een melding van is.
 
Ik krijg sinds een paar dagen een melding dat MF blij is met mijn donatie, maar die donatie was vorig jaar april. Is dit een hint 🤔?
 
Donateur icoon is weg '(; doneerdatum is ook meer dan een jaar geleden, maar geen notificatie o.i.d. gezien. Hoe kan ik weer doneren (linkje op de 1e pagina van dit topic werkt volgens mij niet: kom bij gebruikersupgrades terecht :?).
 
Ik wil het schuimbekken eigenlijk voorkomen.
Klik bovenaan rechts op je naam hier, (in de balk bovenaan), klik daarna op "account details", en daarna op "jouw profiel". Dan zie je bovenaan in een balkje ook "donaties"zien, klik dat aan, en je ziet wanneer je gedoneerd hebt, en dus ook wanneer dat afloopt.
Is even zoeken, ik was ook aan het tobben eer ik er achter kwam.
 
Klik bovenaan rechts op je naam hier, (in de balk bovenaan), klik daarna op "account details", en daarna op "jouw profiel". Dan zie je bovenaan in een balkje ook "donaties"zien, klik dat aan, en je ziet wanneer je gedoneerd hebt, en dus ook wanneer dat afloopt.
Is even zoeken, ik was ook aan het tobben eer ik er achter kwam.
Als je niet doneert hoef je ook niet te zoeken….8-)
 
Klik bovenaan rechts op je naam hier, (in de balk bovenaan), klik daarna op "account details",
Gedaan...
en daarna op "jouw profiel".
In dat menu heb ik geen kopje "jouw profiel"
Dan zie je bovenaan in een balkje ook "donaties"zien, klik dat aan, en je ziet wanneer je gedoneerd hebt, en dus ook wanneer dat afloopt.
Is even zoeken, ik was ook aan het tobben eer ik er achter kwam.
Ik overzie vast iets, maar ben er nog niet achter.
 
Als het goed is zie je daar wanneer er gedoneerd is, al lijkt dat enkel het geval te zijn als je de donatie publiekelijk hebt gedaan.
1712049390935.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan