Dordrecht + omg. -deel XV- De edele ridders

Halloo iedereen!

Gezien het feit dat het hier om de groep Dordrecht en omg gaat heb ik de vrijmoedigheid genomen om als Papendrechter mezelf te melden. We zijn immers allemaal motorrijders ;-)

Ik ben altijd in voor een leuk ritje namelijk!


Mochten jullie of een van jullie gaan rijden ga ik graag mee als dat mag

Heb een foto toegevoegd van mijn tweewieler

dr3x1.jpg
 
Whaaaahaa wat grappig om ineens weer allemaal weer bekende namen voorbij te zien komen. 3 jaar later... *O*
 
Nou meer omdat ik gewoon nog steeds meldingen krijg zodra er iemand weer eens gereageerd heeft, Ducati man :)
 
Nee niet allemaal rowdy! Heb tussendoor nog een streetfighter gereden en nu de hyper :]
Maar idd...bij velen is het stoffig. Maarja kan ook niet anders vaak met kleintjes die
ook de nodige aandacht vragen.


ps.... Dordrecht topic nu al paar keer verdacht veel op de 1e pagina en bovenaan door die
velen reacties :Z :+
 
Heb m'n trouwe R1 ook nog steeds. Ga nog steeds ieder jaar met vrienden naar de Eifel. Maar buiten die rit moet ik zeggen dat ik, ondanks dat het er deze zomer vaak zat mooi weer voor was, toch niet vaak ben wezen rijden. Er is altijd wel weer iets anders dat ik wilde doen. Teveel hobby's 😁
 
Punt is....Rowdy rijdt niet meer zoveel in de zomer ivm hij de volgende dag moet bijkomen van het feestje van de avond ervoor *O* -O- :t
 
Lekker die verwarming hoog! En de armen mee swingend in de maat van de ruitenwissers *O*
 
Laatst bewerkt:
Allemaal alvast het allerbeste voor 2017. Dat we maar weer veel veilige kilometers mogen maken :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan