iBr@ToR
Aan het typen...
- 19 apr 2004
- 4.869
- 808
Dorna, de commercieel rechtenhouder van de MotoGP, wil de veiligheid van de koningsklasse verhogen door maatregelen te nemen en met alle betrokken coureur afspraken maken om de bochtensnelheid te verlagen, dit naar aanleiding van de vele zware blessures in het eerste deel van het huidige seizoen.
Bron:
Racesport.nl, de snelste motorsportwebsite van Nederland
Het moet ook niet gekker worden ook he...
Er gebeuren een paar vervelende ongelukken en dan gaan we meteen miepen over de veiligheid.
Goede pakken, bodyprotection en goede helmen zijn natuurlijk mooie ontwikkelingen uit de motorsport. Maar ik hoop toch niet dat er straks beperkte bodemspeling, smallere banden o.i.d. (zie F1) verplicht worden, dat zou erg jammer zijn!
Volgens mij is zowieso de hellingshoek in de langzaamste bochten het grootst...
De superbikes gaan straks nog harder!
Bron:
Racesport.nl, de snelste motorsportwebsite van Nederland
Het moet ook niet gekker worden ook he...
Er gebeuren een paar vervelende ongelukken en dan gaan we meteen miepen over de veiligheid.
Goede pakken, bodyprotection en goede helmen zijn natuurlijk mooie ontwikkelingen uit de motorsport. Maar ik hoop toch niet dat er straks beperkte bodemspeling, smallere banden o.i.d. (zie F1) verplicht worden, dat zou erg jammer zijn!
Volgens mij is zowieso de hellingshoek in de langzaamste bochten het grootst...
De superbikes gaan straks nog harder!
Laatst bewerkt: