DoubleUtB hallo!

DoubleUtB

MF veteraan
18 dec 2008
29.798
4.071
midden NL
Hallo allen,

mijn naam is Wouter, 26, en sinds 3,5 jaar motorrijdend. Mijzelf kado gedaan na lang sparen gedurende studie en vond het een mooie beloning, zeer moooie beloning zelfs.
Lees stiekum ook al die 3,5 jaar mee en nu toch maar besloten te registreren om tja de dingen te doen waarvoor een forum is. Heb er voor mezelf al veel informatie af gehaald en mij hierdoor behoed voor pijnlijke momenten (toch wel gehad hoor).

Begonnen op '83 Kawa GPz750 voor 1e half jaar en daarna overgestapt op een Yama diversion xj600s uit 96. Nu ook weer opzoek naar iets nieuws. Rij bijna iedere dag, maar helaas te weinig funmiles.
1x op me plaat gegaan op een rotonde door olie en gebrek aan ervaring om het slippertje als gevolg op te kunnen vangen. Is me daarna toch wel paar keer gelukt. Schade schande verhaal zeg maar...

Om een overbodig mailtje te krijgen: ik laat binnenkort een foto resizen voor de avatar....

Groet en :] DoublUtB
 
:W Wouter
full
:] *O* Als je die icoon wilt of resizen, even hier vragen 8-)

full
 
Laatst bewerkt:
Op een of ander manier kan ik niet reageren in eigen topicje dus maar hier:

dosis sloa facit venenum betekent: de dosis bepaalt het vergif --- befaamde worden door Paracelsus en voorloper voor risico bepaling van chemische stoffen

Vond ik in een ander voorstel-topic _O-

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan