DRZ400 ombouwen naar DRZ400SM VRAGEN!

KTMDAVEY

Rookie
27 jan 2010
20
1
Beste forumbezoekers ,

ik heb een aantal vragen over problemen die ik ben tegengekomen toen ik mijn drz400 om begon te bouwen naar een drz400sm!

ik heb een vraagje wat betreft de velgen

zouden velgen van een yamaha r6 passen of een honda cbr 600 ?

of velgen van een ktm 620 supermotard (oud modelletje)

Ik wil hem namelijk ombouwen tot SM maar weet niet welke velgen allemaal passen..
+ dat ik de prijs nogal wil beperken aangezien een setje supermotard wielen al snel 1000 euro kosten.. wat ik nogal veel geld vind!

heeft iemand enig idee welke wielen in deze motor passen en wat ik misschien nog meer moet veranderen ?
 
Beste forumbezoekers ,

ik heb een aantal vragen over problemen die ik ben tegengekomen toen ik mijn drz400 om begon te bouwen naar een drz400sm!

ik heb een vraagje wat betreft de velgen

zouden velgen van een yamaha r6 passen of een honda cbr 600 ?

of velgen van een ktm 620 supermotard (oud modelletje)

Ik wil hem namelijk ombouwen tot SM maar weet niet welke velgen allemaal passen..
+ dat ik de prijs nogal wil beperken aangezien een setje supermotard wielen al snel 1000 euro kosten.. wat ik nogal veel geld vind!

heeft iemand enig idee welke wielen in deze motor passen en wat ik misschien nog meer moet veranderen ?

Op DR-Z400.nl • Forumoverzicht bied iemand zijn SM velgen aan, ik weet niet wat hij er voor vraagt, maar ze passen in iedergeval. :Y
 
R6 velgen op een SM? Lijkt me ook geen porum :N

Probeer een goedkoop tweedehands spaakvelgensetje te scoren is mijn advies.. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan