Ducati 1098 in Onderdelen?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ptrb

MF veteraan
3 mrt 2009
1.051
1
Steenwijk
Helaas is er te weinig interesse, daarom heb ik toch besloten hem compleet te verkopen, zien hij er nu nog compleet bij staat.
Bedankt voor alle interesse.

Groetjes,
Peter
 
Laatst bewerkt:
De reden dat je dit doet is omdat je er dan meet geld voor hoopt te krijgen neem ik aan!
Wat ga je eigenlijk doen als de helft verkocht is maar de andere helft in je schuur ligt weg te rotten? Ik zou hem gewoon lekker als complete motor proberen te verkopen!

Oh ja, on-topic; geen interesse!
 
De reden dat je dit doet is omdat je er dan meet geld voor hoopt te krijgen neem ik aan!
Wat ga je eigenlijk doen als de helft verkocht is maar de andere helft in je schuur ligt weg te rotten? Ik zou hem gewoon lekker als complete motor proberen te verkopen!

Oh ja, on-topic; geen interesse!
Nou eerlijk gezegd komt het helemaal niet gunstig uit, maar liever iets geld dan geen geld..
Daarnaast heb ik ook gewoon een 848 waarvoor ik altijd wel wat spulletjes kan gebruiken.

Groetjes,
Peter
 
interesse in rempompen tegen schappelijke prijs natuurlijk
pm staat aan.
wil je gelijk even een foto maken van de motor compleet?

thnx

edit: Rem en Koppelings pomp..
 
Laatst bewerkt:
Oke ik houd het allemaal in gedachten. Zodra het Frame verkocht wordt gaat de rest ook in de verkoop. Groetjes,
 
Helaas is er te weinig interesse, daarom heb ik toch besloten hem compleet te verkopen, zien hij er nu nog compleet bij staat.
Bedankt voor alle interesse.

Groetjes,
Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan