ducati 1098s 2007 nieuwstaat

Remco gek!!

Ik zou nog eens op je duc mogen rijden en dan doe je em snel weg!

Toch wel zonde hoor.. zo'n vette motor..


Kun je em niet achter glas zetten in de woonkamer ofzoiets??
 
Laatst bewerkt:
@ aardbei dat mag nog steeds hoor ;) hij is nog niet weg

@ marco ik wil even kijken hoe het afsteekt qua woning en 4 motoren moet ik dan ook nog kwijt kunnen. + met het geld dat ik in me motoren heb zitten kan ik het huis ook al een eind inrichten (en de banken doen volgens mij ook niet zo makkelijk vooral op mijn leeftijd :p )

maar er komt iig wel weer wat leuk voor terug en iets voor op het circuit. daar moet me cbr plek voor gaan maken.

maar de voorkeur gaat uit naar een schadefiets waar ik een radical ducati van wil gaan maken:
radical-ducati-2.jpg


maar aan de andere kant is een hypermotard of rc8 ook nog steeds tof

@ patrick bij deze een aai over je bol !! :+

@ jeroen misschien rij ik het volgende seizoen gewoon weer mee met de duc hoor het is meer een interesse topic.

@ de rest bedankt voor de reacties !!
 
@ aardbei dat mag nog steeds hoor ;) hij is nog niet weg

@ marco ik wil even kijken hoe het afsteekt qua woning en 4 motoren moet ik dan ook nog kwijt kunnen. + met het geld dat ik in me motoren heb zitten kan ik het huis ook al een eind inrichten (en de banken doen volgens mij ook niet zo makkelijk vooral op mijn leeftijd :p )

maar er komt iig wel weer wat leuk voor terug en iets voor op het circuit. daar moet me cbr plek voor gaan maken.

maar de voorkeur gaat uit naar een schadefiets waar ik een radical ducati van wil gaan maken:
[afbeelding]

maar aan de andere kant is een hypermotard of rc8 ook nog steeds tof

@ patrick bij deze een aai over je bol !! :+

@ jeroen misschien rij ik het volgende seizoen gewoon weer mee met de duc hoor het is meer een interesse topic.

@ de rest bedankt voor de reacties !!

Kijk dit bedoel met het tentstok frame, mooi prachtige bike.
Voor deze bike, mag je m'n vriendje hebben. :+
 

oei,....nou vooruit dan maar,......even stoorzendertje tussen-door ...
maar ik zal 't uitleggen dan....

Frans Bauer zal ongetwijfeld een aardige vent zijn , maar :
Voor een vent heeft ie qua zangstem een hoog "watjes"-stemmetje.
Als ie samen met doelgroep-zangeresje Weber zingt moet zij van narigheid de LAGE mannelijke 2e stem-partij zingen ( beetje maf dus )
De begeleidings-sound-impressie is van Julio Eglesias AFGEKEKEN.
De muziek is 1 grote achterlijke muzikale cliché

En als je zelf een beetje in muziek THUIS bent ( daar bedoel ik mee : Zelf goed een instrument kunt bespelen ) ,.....dan valt dat puinzooitje direct door de mand als vulles.

maar ,...je kan wel lekker inhaken en meelallen op die zooi als je wilt.

De helft van wat z'n zalen binnen-strompelt , heeft een lage algemene ontwikkeling,...en bij de andere helft hangen niet zelden de tongen uit hun bek .

bij deze dan "de uitleg" :) :) :) :)
 
♪♪ heb je even voor mij ♪♪ ,....la-la-la .....la-la-la .

:P :P :P
 
oei,....nou vooruit dan maar,......even stoorzendertje tussen-door ...
maar ik zal 't uitleggen dan....

Frans Bauer zal ongetwijfeld een aardige vent zijn , maar :
Voor een vent heeft ie qua zangstem een hoog "watjes"-stemmetje.
Als ie samen met doelgroep-zangeresje Weber zingt moet zij van narigheid de LAGE mannelijke 2e stem-partij zingen ( beetje maf dus )
De begeleidings-sound-impressie is van Julio Eglesias AFGEKEKEN.
De muziek is 1 grote achterlijke muzikale cliché

En als je zelf een beetje in muziek THUIS bent ( daar bedoel ik mee : Zelf goed een instrument kunt bespelen ) ,.....dan valt dat puinzooitje direct door de mand als vulles.

maar ,...je kan wel lekker inhaken en meelallen op die zooi als je wilt.

De helft van wat z'n zalen binnen-strompelt , heeft een lage algemene ontwikkeling,...en bij de andere helft hangen niet zelden de tongen uit hun bek .

bij deze dan "de uitleg" :) :) :) :)

Prima uitleg, helemaal mee eens. Kijk ook eens wat voor een niveau
erin de zaal zit. :X
 
Hééé Wolves ,....ik vond 't zelf ook wel een alles omvattende uiteenzetting :) :) :)
 
Damn Remco, wat doe je nu!!!

Wel gaaf, wat je al zei, zo'n Ducati helemaal aanpassen was wel iets waar je jezelf in
de toekomst op zag rijden!!

Hierbij tevens kickje voor een superfiets!! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan