Ducati 350 ssc

bikerhannes

Rookie
14 dec 2003
3
0
zeist
Dag mensen,

Ik ben nieuw hier, daarom zal ik mezelf even voorstellen.
Ik zal hier bekend staan onder de naam Bikerhannes, ik ben sinds 24-11 j.l. in het bezit van mijn motorrijbewijs (in één keer gehaald!) en dus nog een groentje wat betreft motorrijden. Dat neemt niet weg dat ik het gewoon helemaal geweldig vind!

Mijn grootste voorliefde gaat toch uit naar sportmotoren. Ik ben dus hard op zoek naar een motor om mee te beginnen, en bij mijn zoekactie kwam ik een ducatti 350 ssc tegen, ik zal een foto toevoegen. Het is een motor uit '92 heeft een kleine 40.000 km. gelopen. Kan iemand mij vertellen of het hier om een goede motor gaat om mee te beginnen.
Het leek mij wel, gezien de geringe motorinhoud en toch het sportieve uiterlijk.

Ik hoor het graag van jullie!

Tot gauw!

Bijlage: ducatti.jpg
 
Welkom op MF :)

dit kijkt wat makkelijker;
321.jpg


Wel een leuk ding lijkt me alleen die enorme koplamp die in zon ding zit is wat minder. Voor een starters motor en advies kan je ook op www.400cc.tk kijken.
 
Welkom!

Een 350/400 lijkt me een goede beginnersfiets!

Het kuipwerk van dit exemplaar is volgens mij allemaal opnieuw overgespoten gezien het lelijke, niet originele stickerwerk... |( Ik zou m goed checken ivm evt. herstelde valschade.
Verder missen de spiegels, niet echt een groot probleem natuurlijk.
De vraagprijs van 2250,- is niet slecht.
Verders zijn die witte velgen en frame :}
 
nou welkom!
ziet eruit als een strak fietsje hoor, maar is de keuze voor een Duc bewust?
of is het gewoon toevallige een mooie fiets die je gezien hebt?

heel veel succes ermee, en moet je hem afvoeren? of mag je vol vermogen rijden?
 
jaaaaaaah die motor heeft mij ook al erg gecharmeerd, erg vette 25kw'er....... mensen hier met meer info over dit vette apparaat?
 
waarom ga je dan niet voor de 600cc versie?
ik denk dat die goedkoper zijn dan de 350 cc versie en deze schijnt ook goed af te voeren te zijn...

Sander die een 750cc heeft
 
waarom ga je dan niet voor de 600cc versie?
ik denk dat die goedkoper zijn dan de 350 cc versie en deze schijnt ook goed af te voeren te zijn...

Sander die een 750cc heeft

Ik zou ook voor een 750 of 600 gaan!

(en om te beginnen is een 4 cilinder ook niet slecht ;) )

350, zie je niet veel, dus die zou ik als collectors item doen!
350 heeft ook niet echt veel pk's , dus je kunt wel eens op je tanden bijten.

ik zou eens naar een mooie 600 gaan kijken. (is eventueel ook 25KW)
 
waarom ga je dan niet voor de 600cc versie?
ik denk dat die goedkoper zijn dan de 350 cc versie en deze schijnt ook goed af te voeren te zijn...

Sander die een 750cc heeft

Ben ik ook mee eens....ben ook begonnen op een 600SSc die teruggezet was naar 25kW....(nix van te merken :9 ) na een half jaar dat spul eraf en gassen met dat ding.

Zowel 25kW versie als de volle versie leveren gegarandeerd veel motorplezier op en ze zijn nog snel in de sprint ook nog....en een sportieve fiets om goed mee voor de dag te komen bij de overige supersports....

greetz
 
Ik vind het wel een supermooi fiets! zelf ben ik ook opzoek geweest naar 1tje maar ik kon nix vinden dus als iemand nog 1 weet te staan graag even melden !!!
:9
 
Hee Welkom,

Aan de foto te zien staat de moto in Lissebroek? Leuk fietsje maar kijk even ergens anders zou ik je aanraden.......

s4s
 
Terug
Bovenaan Onderaan