Ducati 748 `95

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tokiko

MF veteraan
30 jan 2005
4.242
0
Na lang wikken en wegen zet ik `m toch ook hier maar te koop.........

Mn Duc gaat er uit, daarom te koop aangeboden ,
uit `95 (officiele Nlder, ook in `95 in Nl op kenteken gezet)

Alle extra`s (en van een hoop nog de orginele erbij, aangegeven met n *) :

carbon : voorspatbord*, achterspatbord, airbox, open koppelingsdeksel*, tandwielcover*, hielplaatjes*, kentekenplaathouder*, airducts*, kleine knippers*, kettingbeschermer*, puntstuk voorin d kuip*
monozitje met corbin zadel
open Termignoni`s + org. dempers
donkere kuipruit + org. transparante
achterbok
ketting en tandwielen zijn nog in prima staat, evenals de banden (BT 020)
nwe accu

Kmstand is +- 36500 km`s

in `06 groot onderhoud gehad bij Startwin (rekening van aanwezig + nog een paar andere)
paar maanden geleden nwe koppakkingen en grote beurt laten doen , geen dealer (iemand hier van MF) maar wel rekeningen van. (nwe olie, filters, riemen enz.)

** helaas zit er wel n beetje (lichte) schade aan d kuipen en het kontje
*krassen op kontje, lichte krasjes op kuipdeel + klein knikje bovenin, krasje op voorpoot (boven) en d verf op d spiegels is wel een keertje aan n nieuw laagje verf toe.

plaats nu maar n paar foto`s, d rest kan evt. wel via email verstuurd worden.

D8441D2BC88BE6EC2C0134D580470823]mfmm

04E18AEAE2F1AEBE25F3E835E7DE12DB]side

D98CDF2C9D5E9B607D3B986B175EAFE8]side2

D6282971AFF9B6A1E13185D86FBAA9CC]side3


owja, n prijsindicatie meegeven is ook wel zo makkelijk, vind n vraagprijs van 4750 nog niet eens zo gek, maar als je met een mooi bod komt in die buurt , is er wel n onderhandeling mogelijk, maar verwacht geen koopje, hij staat me niet heel erg in d weg, anders blijft ie gewoon in d schuur staan tot t voorjaar......

Ben na dit weekend weer mobiel t bereiken op 06 - 5 367 4 672 (doordeweeks graag na 17.00 uur (hoor telefoon toch niet op mn werk))
of via email : smartel [apedinges] vodafonevast .nl
 
Laatst bewerkt:
En ja hoor daar is mijn stalker weer :P
het is een 95'er!

Je wilde ook al een TL1000R hebben voor 5000 euro met 2000 euro aan opties erop.
Raar he, dat het nooit lukt.

Waarom ga je niet gewoon een goedkopere fiets bekijken ipv het shoppen nét boven je budget?
Zinloos en erg irritant... :W
 
tijdloze motor.. dan boeit het toch niet dat het bouwjaar '95 is? is motorisch in een erg goede staat!
 
Je wilde ook al een TL1000R hebben voor 5000 euro met 2000 euro aan opties erop.
Raar he, dat het nooit lukt.

Waarom ga je niet gewoon een goedkopere fiets bekijken ipv het shoppen nét boven je budget?
Zinloos en erg irritant... :W


heb al mn opties mooi meeverzekerd toen verzekering overschreef *O*
vond t wel n leuk bedrag bij elkaar om extra op t geven.... :Y
 
Btw , tnx all voor d positieve reply`s tot dusver..... :Y


n hele enkele uitzondering daar gelaten :+
 
Laatst bewerkt:
ik zie het probleem niet? verkoper vraagt 4750, hij bied 4000, is misschien te weinig, maar is toch helemaal geen gek bod?

maar wel erg mooie bike :} , als je wil ruilen tegen een sv650s hoor ik het wel :+
 
ik zie het probleem niet? verkoper vraagt 4750, hij bied 4000, is misschien te weinig, maar is toch helemaal geen gek bod?

maar wel erg mooie bike :} , als je wil ruilen tegen een sv650s hoor ik het wel :+

sorry, maar als motor verkocht is , komt r voorlopig niks meer voor terug.....
dus ruilen e.d. heeft helaas geen zin ;)
 
Wellicht kunnen jullie ergens anders lopen zeiken over wie wat wil bieden!
Het is een bod, daar kan een verkoper mee akkoord gaan of niet.
Loop dan niet elkaar af te zeiken en een verkoper zijn topic te verkloten!!


BTW: Schitterende fiets!!
 
Hey Tokiko, zonde dat je je mooie Duc verkoopt... '(
Tis een mooi startprijsje voor zo'n bella....succes met de verkoop.
 
750 euro onder de vraagprijs is géén mooi bod. Reken het voor de grap eens om naar de ouderwetse guldens? Das 1650 gulden minder! Dat vind ik erg veel.

Maar goed, dit soort boden heb je altijd dus lekker doorgaan!
 
Wellicht kunnen jullie ergens anders lopen zeiken over wie wat wil bieden!
Het is een bod, daar kan een verkoper mee akkoord gaan of niet.
Loop dan niet elkaar af te zeiken en een verkoper zijn topic te verkloten!!


BTW: Schitterende fiets!!

Een bod is natuurlijk goed.
750 euro eronder gaan zitten is best al veel natuurlijk, maar kan nog rechtgepraat worden.
Het is dan ook niet de eerste keer dat deze 'bieder' dat doet.
In het topic van ongeveer iedere 2 cilinder komt hij weer met zijn onnozele inbreng in de hoop dat iemand erin trapt. Leuk voor even, maar na 10x wordt het wat vervelend.

En idd, schitterende fiets, dus daar moeten gewoon nog meer plaatjes van gepost worden. O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan