Ducati 748r MD-RS-30 gestolen bij SuperBikes Assen

Wat een dikke pech zeg! Zeker als je de enige bent!
Vorig jaar heeft een van me maten zijn sleutel per ongeluk in het contact achtergelaten, kwam er na paar uur achter en zijn naar de parkeerplaats gerend en de fiets stond er nog gewoon..
Heb me fiets gister niet eens op slot gezet ( ok, stuurslot) en geen moment zorgen gemaakt. Volgend jaar gaat er weer een dikke kabel door onze achterwielen heen!

Veel succes ermee en hoop dat je fiets snel weer terecht is!
 
Klote zeg, hopelijk is je fiets snel weer gevonden. Met de TT lopen er wel altijd van die toezichthouders rond. Belachelijk dat je 65 euro moet betalen voor de tribune maar het op de parkeerplaats niet goed geregeld is.
 
Klote zeg, hopelijk is je fiets snel weer gevonden. Met de TT lopen er wel altijd van die toezichthouders rond. Belachelijk dat je 65 euro moet betalen voor de tribune maar het op de parkeerplaats niet goed geregeld is.

alsof die 65 euro voor het circuit is.... denk eens na wat ze daarvan af moeten dragen aan het Superbike geburen, personeel e.d.

( ben het wel met je eens dat ze met een bandjessysteem moeten gaan werken,,,, alleen duurt het dan wel erg lang voor je op je plek staat.)
 
@ TS

Heb je ook een serienummer? ELke R serie heerft een nummer op het plaatje op je kroonplaat staan, altijd makkelijker om dat terug te kunnen vinden.


Daarnaast even heel slecht gedacht:

Heb je met de verkoper gesproeken over het feit dat je naar de superbikes zou gaan?

Indien ja, dan is de kans aanwezig dat hij nog een sleuteltje heeft en zo na het doorslijpen van het slot met je brommer is weggereden.

Blijft wel klote
 
Het gaat om nummer 145 in de R serie.
Verkoper is mn oom, dat was ook de eerste eigenaar, lijkt me sterk maar thnks voor het mee denken in ieder geval!
 
Me vader vertelde me over track en trace.
Apparaatje dat je op je motor zet en als ie gestolen kan je op de computer kijke waar die staat.
Kost 100 euro.

Sterkte nogmaals hoop dat je hem terug vind.
En dat je die gasten mag knuppelen
 
Werken idd tot 17.00 haha, ben er nog wel heen gelopen maar hadden niets raars gezien. Gaf wel aan dat ze tijdens de races ook bij de baan waren en niet bij de poort. :S heel vreemd allemaal..
oh was eigenlijk maar een domme opmerking, maar goed. Slaat nergens op want het was nog best druk na 5-en.......

dikke kutbende man, verzekerd of niet, mijn klanten waren uiteraard altijd blij met de uitkering die ik vaak deed toen ik nog schadebehandelaar was, maar ze hadden, hoe oud de spullen ook waren , liever hun spullen terug.
 
Op de kroonplaat staat " Ducati 748R No.145" helaas geen foto van:(
Thnks voor al jullie reacties, doet me goed!!
 
Verschrikkelijk, dat ze niet van iemand anders zijn spullen af kunnen blijven, voel met je mee( je hebt er niets aan en je Duc krijg je er ook niet mee terug).

Wel wil ik erop wijzen dat die zgn Portiers ook allemaal motorliefhebbers zijn, maar bovenal toegewijde VRIJWILLIGERS die er allemaal een zondag voor opofferen om deze vorm van motorsport mogelijk te maken, van die 65 euro entreegeld zien zij helemaal niets en gaan sávonds na een lange dag ,veelal begonnen om 6.00 uur met een bedankje en een kop koffie weer naar huis.

Ik hoop op een goede afloop voor je en dat ik je volgend jaar, of straks met de TT , weer voorbij zie scheuren op je teruggevonden Duc.
 
Tering ouwe,
Ik was de mijne vlka voor de WK SBK kwijt, maar zelfs daar....
Er was toch een hoop politie aanwezig...
of waren dat alleen verkeersregelaars undercover????

Sterkte met dit verlies...
 
Heey balen voor je, hopelijk krijg je snel een belletje van de politie met een positief berichtje erbij.
Sterkte en heel veel succes.
 
Haha ik neem hem volgende keer mee de tribune op ;)
Sta trouwens voor het eerst in mn leven in de krant... !!!! :D
 
dit is echt dieptriest..

De eerste keer dat ik ging had ik ook een dik slot mee... iedereen keek me raar aan. Nu had ik enkel een schijfremslot omdat ik meer vertrouwen had. Vrienden stalden hun motoren zelfs zonder slot.

En dan uitgerekend jatten ze een motor die met kettingen e.d. vast staat?

En dan niet de duurste/nieuwste motor, maar een unieke...

Ik zeg dat iemand op rooftocht is geweest :(
 
Sta trouwens voor het eerst in mn leven in de krant... !!!! :D


ASSEN – Vanaf het parkeerveld voor motoren achter de hoofdtribune van het TT circuit in Assen is zondag een rode Ducati H3 gestolen. De 23-jarige eigenaar uit Veenendaal ontdekte na de races dat zijn afgesloten motorfiets verdwenen was.


:} Zei weten wat een Ducati H3 is..

Beetje zoals al die Suzmafketels met hun K1. K2, K3, etc... :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan