Ducati 748r MD-RS-30 gestolen bij SuperBikes Assen

dit is echt dieptriest..

De eerste keer dat ik ging had ik ook een dik slot mee... iedereen keek me raar aan. Nu had ik enkel een schijfremslot omdat ik meer vertrouwen had. Vrienden stalden hun motoren zelfs zonder slot.

En dan uitgerekend jatten ze een motor die met kettingen e.d. vast staat?

En dan niet de duurste/nieuwste motor, maar een unieke...

Ik zeg dat iemand op rooftocht is geweest :(

Het is idd verre van de duurste die er stond, maar ja zegt weer genoeg.. zou bijna zeggen dat het een kenner moet zijn...

Volgende keer 2 kettingen mee en schijfremslot.. wellicht dat dat helpt.. :(
Owja en kom gewoon op een oud barrel de volgende x ;)
 
dit is echt dieptriest..

De eerste keer dat ik ging had ik ook een dik slot mee... iedereen keek me raar aan. Nu had ik enkel een schijfremslot omdat ik meer vertrouwen had. Vrienden stalden hun motoren zelfs zonder slot.

En dan uitgerekend jatten ze een motor die met kettingen e.d. vast staat?

En dan niet de duurste/nieuwste motor, maar een unieke...

Ik zeg dat iemand op rooftocht is geweest :(


:^

ik had ook een extra slot mee :Y gebeurd daar veel te vaak. Onze motoren stonden ook met de sloten aan elkaar vast.

mja, als ze em echt willen hebben krijgen ze em echt wel mee
 
:^

ik had ook een extra slot mee :Y gebeurd daar veel te vaak. Onze motoren stonden ook met de sloten aan elkaar vast.

mja, als ze em echt willen hebben krijgen ze em echt wel mee

Misschien heeft Biaggie 'm gejat omdat ie ook liever een Duc wilde :X
 
Even,...
Waar stond je geparkeerd bij de WK SBK????

Ik heb daar nog rondgelopen met de hele kleine stille hoop dat mijn motor er tussen zou staan. Die was 2 dagen daarvoor gestolen. Tijdens mijn wandeling tussen al dat moois heb ok op een gegeven moment 2 motor waarvan 1 lijkende op jou duc zien weg rijden.

Misschien dat het zou kunnen helpen met speuren op traffic cams. Ik ga even in mn tel zoeken hoelaat dat ongeveer geweest moet zijn.
 
hey ik zag idd politie rondlopen die verschillende ducati mannen aanspraken wwarschijnlijk overt dit voorval .
Sterkte man !
 
Thnks Blade!
Zoals inderdaad eerder ookal gezegt, veel negetieve ervaringen met onze blauwe vrienden, maar in dit geval zeker geen opmerkingen..
 
Nope geen nieuws. Verzekering is er al wel mee bezig geweest, nu nog even afwachten wat ze gaan doen.. Denk niet dat z'n m nog vinden :(
 
Hey man, sorry voor de late reactie..
Vandaagbde akte van overdracht getekend, nu wachten op betaling.

Grtz goed weekend!
 
Hey man, sorry voor de late reactie..
Vandaagbde akte van overdracht getekend, nu wachten op betaling.

Grtz goed weekend!

Hoop voor je dat je weer net zo'n mooie of misschien nog wel een mooiere bike terug kan vinden. En er dan ook wat langer plezier van hebt :Y
 
Heb toevallig zojuist een nieuwe gekocht.. Geen Duc, want kan geen mooie vinden voor een nette prijs, dus even een tussen modelletje.. Yamaha R6 uit 2007.. Kan ik in iedergeval weer even rijden :)
En ja.. vanaf nu gaan er twee sloten mee ;)
 
Heb toevallig zojuist een nieuwe gekocht.. Geen Duc, want kan geen mooie vinden voor een nette prijs, dus even een tussen modelletje.. Yamaha R6 uit 2007.. Kan ik in iedergeval weer even rijden :)
En ja.. vanaf nu gaan er twee sloten mee ;)

R6 ook leuk model :Y
Iedergeval heel veel plezier daar mee en bewaken dat ding :)
 
Heb toevallig zojuist een nieuwe gekocht.. Geen Duc, want kan geen mooie vinden voor een nette prijs, dus even een tussen modelletje.. Yamaha R6 uit 2007.. Kan ik in iedergeval weer even rijden :)
En ja.. vanaf nu gaan er twee sloten mee ;)

*O*

In ieder geval veel rijplezier toegewenst weer!
 
Terug
Bovenaan Onderaan