Ducati 748s titanium grijs (senna) gestolen MG-ZZ-54

Ook gedeeld en ik zie dat het via mijn vrienden ook weer gedeeld wordt... Succes verder!
 
Zet ff een duidelijke foto....zij-aanzicht



581177_312470938830575_1431550212_n.jpg
 
Ja, je zou ze toch wat......

Maar denk eerst nog ff aan Germaine C. ;)

En dan? Dan lach je jezelf toch nog steeds een krul in je lul? _O-

Hoppa, iemand jat je motorfiets, jij er achteraan en je helpt hem naar de gene zijde. :W

Resultaat:
180 uur of zoiets plantsoenen aanharken en een half jaartje geen rijbewijs *O*

Dan zou ik er nog steeds niet al te lang over na hoeven te denken als ik heel eerlijk ben.
 
Hoe rot het ook klinkt maar die zie je niet meer terug.
Ik ben bijna een jaar bezig geweest om mn motor terug te krijgen,weken niet geslapen maar het is allemaal kansloos.
En dan hebben ze de daders,laat justitie ze lopen vanwege camera-beelden die niet overtuigend genoeg zijn.
Ik heb er mn buik vol van,maar mocht ik ze tegenkomen dan schiet ik ze gelijk overhoop.
En dat wil ik met de daders van jou motor ook wel doen.

Vuil vies goedkoop tuig,welke vroeger VEEL op school gepest zijn,pappie en mammie houden niet van ze en ze zijn TE lelijk om een meisje aan te mogen kijken.

Kansloos in de maatschappij zijn ze,maar ik wens jou veel sterkte toe.Hopelijk ben je goed verzekerd,dat verzacht misschien de pijn een beetje.
 
Ik heb er mn buik vol van,maar mocht ik ze tegenkomen dan schiet ik ze gelijk overhoop.
En dat wil ik met de daders van jou motor ook wel doen.

Vuil vies goedkoop tuig,welke vroeger VEEL op school gepest zijn,pappie en mammie houden niet van ze en ze zijn TE lelijk om een meisje aan te mogen kijken.


Nou, foei!

Jij denkt dat jij het slachtoffer bent maar die lieden die de popo blijkbaar voor nop heeft opgepakt zijn de echte slachtoffers !

:X
 
Terug
Bovenaan Onderaan