Ducati 848 Circuit motor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij kan dat altijd, alleen zal wel een flinke investering zijn gezien er geen verlichting op zit en nog een lading BPM betaald zal moeten worden gezien de jonge leefdtijd.Onderhoudstatus is gewoon goed, loopt netjes.
Voordat ik hem kocht nog een beurt gehad is de olie vervangen, verder geen beurten gehad zover ik weet! Hij heeft dan ook pas circa 7000 km gelopen.

hmmm 7000 race kilometers en pas 1 beurt gehad?
 
als die van 2008 is , lijkt het me sterk dat de riemen nog nooit vervangen zijn
Dan zitten ze er nu bijna 5 !! jaar op
Denk dat niemand dat risico zou nemen, dus wellicht heeft de vorige eigenaar de riemen reeds vernieuwd.
Maar ik zou zelf zowiezo de riemen van een gebruikte racer vernieuwen, tenzij er een nota is waarop dit aan te tonen is.
vernieuw zelf om de 3 jaar de riemen van mijn 998, dan hebben ze er ongeveer 7500 km
op het circuit op zitten, dan zien ze er nog steeds netjes uit
er doen veel spannende verhalen de rondte , dat ze spontaan knappen als je ze niet binnen 2 jaar vernieuwd.
Maar in 9 van de 10 gevallen is verkeerd gespannen riemen de oorzaak
wellicht is er ruimte in de vraagprijs en vernieuwd de nieuwe eigenaar de riemen en dan is het probleem opgelost. of ze nu wel of niet vernieuwd zijn is dan niet belangrijk. de motor is toch nog heel !!! :)
 
Als het een rijstracer geweest was zou je niemand horen over het onderhoud maar nu.. ;)
 
Jongens.
Wat zeuren we nu
Mooie fiets voor niet teveel
2 riempjes vervangen kost echt niet zoveel

Duc is caracter Riceracers zijn consumptieartikelen :+

Trouwens in pasta zit meer energie als rijst _O-
 
Door een valpartij een andere kuip er op gezet?

Alles ziet er goed en krasvrij uit. 1098 kuip is identiek aan de 848.
Als je hem koopt, wil ik die stikkers ook wel vervangen voor 848 hoor ;)

Staat nog steeds in de Schuur, zondag nog een stukje mee gereden.
Lekker fel, en remt er strak!

Groetjes,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan