Ducati 996

Duc-Crasher

MF veteraan
12 feb 2005
2.310
0
Valkenswaard
Hierbij wil ik even peilen of er interesse is in mijn 996, omdat ik nog niet precies weet wat ik ermee wil gaan doen.

Ducati 996
Bouwjaar 2000
KM-stand 27500
Marchesini magnesium 10-spaaks wielen
Akrapovic uitlaatsysteem (compleet)
DT-1 luchtfilter
Aangepaste eprom
Carbon luchtinlaten
Carbon kettingbeschermer
Monoposto en biposto zit aanwezig
Datatool alarm (nieuwste type)
MRA getint ruitje
Open koppelingsdeksel met rode drukplaat
Biggelaar koppelingsmodificatie

Er is 4000 km terug een nieuw opgebouwd blok (had nog maar 16.000 km gelopen) onder gekomen vanwege een kapot big-end lager in mijn oude blok.

Rekeningen ter inzage

Alle originele onderdelen heb ik erbij, behalve de wielen.

Vraagprijs 11.500 euro incl. accessoires
9.500 euro met wielen en alarm

Accessoires gaan niet los weg voordat de motor verkocht is
full
 
Laatst bewerkt:
Prachtige fiets :9~ jammer dat ik nog wat jaren moet w8ten totdat ik zoiets kan kopen

Suc6 met de verkoop iig

:P Schop
 
ik wens je veel succes met de verkoop, maar het lijkt me dat de vraagprijs toch zéker aan de hoge kant is??? Voor dat geld krijg je bijna een duc 999 met termignoni (zie marktplaats.nl)!
 
Ja een ouwe unieke ferrari 250 Gto is ook duurder als een 360 carrera.. en daar zitten ook heel wat jaren verschil is!

Ga ff appels met peren vergelijken :P

(subtiel kickje voor deze :9~ fiets)
 
Ja een ouwe unieke ferrari 250 Gto is ook duurder als een 360 carrera.. en daar zitten ook heel wat jaren verschil is!

Ga ff appels met peren vergelijken :P

Klein verschil of je een oldtimer gaat vergelijken met een 'instap model' Ferrari (Carrera is van porsche meen ik, denk dat jij hier de Corsa bedoelt). De 360 is geen directe opvolger van de 250 GTO. In dit geval gaat het om een 'gewone' 996 (geen S of R), zit nog de 998 tussen maar in directe lijn ligt wel de 999. Dus wat dat betreft wordt er relatief veel gevraagd, de accesoires kunnen de prijs nooit zover opkrikken, hoe mooi ze ook zijn.

Moet wel gezegd worden, het is een mooie motor!
 
Laatst bewerkt:
Klein verschil of je een oldtimer gaat vergelijken met een 'instap model' Ferrari (Carrera is van porsche meen ik, denk dat jij hier de Corsa bedoelt). De 360 is geen directe opvolger van de 250 GTO. In dit geval gaat het om een 'gewone' 996 (geen S of R), zit nog de 998 tussen maar in directe lijn ligt wel de 999. Dus wat dat betreft wordt er relatief veel gevraagd, de accesoires kunnen de prijs nooit zover opkrikken, hoe mooi ze ook zijn.

Moet wel gezegd worden, het is een mooie motor!

Ik weet dat de motor incl. accessoires flink geprijsd is. Ik weet echter ook wat ik ervoor betaald heb. Het is ook maar een vraagprijs, dus er kan altijd nog wat vanaf.

Sowieso is een 996-998 met een 999 vergelijken onzin. De 999 is veel minder populair en je ziet dan ook dat bijvoorbeeld bij de dealers een gewone 998 al duurder is dan een standaard 999.

Maar ik heb er niet veel haast mee, dus ik kijk het eerst maar eens even aan :Y
 
is hij zeker en ze moeten niet zeike over een 999 die net zo duur is deze heeft ook ram dure opties echt en vette bike :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan